معرفی ماهیندرا XUV 3XO

دوشنبه 31 اردیبهشت 03 ساعت 15:06
معرفی ماهیندرا XUV 3XO

ماهیندرا یک شاسی بلند جدید با نام اکس یو وی ۳اکس او (XUV 3XO) را در لیست محصولات خود قرار داده است. مهم ترین ویژگی این خودرو به طراحی خاص پروفایل دماغه آن مربوط می شود که الگویی خاص و با جزئیات مخاطب پسند را ارائه می دهد.

چراغ های اصلی جلو با قاب شش ضلعی و گرافیک داخلی چندقسمتی، چراغ های عقب باریک و تم دو رنگ بدنه در ردیف مهم ترین رویدادهای طراحی ماهیندرا ۳اکس او قرار دارند. اطراف بدنه را نیز یک فریم پلاستیکی حجیم فرا گرفته تا مقداری حس جان سخت بودن را به این کراس اوور شهری منتقل کند!

رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی در تریم آپشن استاندارد محسوب می شود.

ماهیندرا اکس یو وی ۳اکس او در بازار هند ۵ تریم دارد و قیمت پایه آن از حدود ۹ هزار دلار آغاز می شود. مشتریان تنوع رنگ بالایی را پیش روی خود دارند تا از میان ۱۶ رنگ به ترکیب مورد نظر خود برسند.

فضای داخل کابین با توجه به برچسب قیمت خودرو یک ترکیب برنده محسوب می شود. از فناورانه ها و امکانات باید به: جانمایی دو نمایشگر اچ دی  ۱۰.۲۴ اینچی برای اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۷ اسپیکر، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، روکش چرم صندلی، سیستم تهویه دو نقطه ای، سانروف پانورامیک بزرگ با ابعاد ۹۴۰ در ۸۷۰ میلیمتر، نرم افزار اختصاصی تلفن هوشمند و ... اشاره کنیم.

ماهیندرا نام اکس یو وی ۳اکس او در بخش پیشرانه ۳ تریم را ارائه می دهد:

۱.۲ لیتری توربو بنزینی با ۱۱۱ اسب بخار خروجی و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور

۱.۲ لیتری TGDI بنزینی با ۱۳۱ اسب بخار خروجی و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور

۱.۵ لیتری توربو دیزل با ۱۱۷ اسب بخار خروجی و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور

از امکانات کراس اوور ماهیندرا در بخش ایمنی باید به ۱۰ دستیار رانندگی اشاره کرد که سطح ۲ رانندگی خودران را فراهم می کنند؛ امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک الکترونیک با اتوهلد و دستیار رانندگی هوشمند.

عصرایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar