معرفی نیسان فرونتیر ۲۰۲۵

سه شنبه 16 مرداد 03 ساعت 08:53
معرفی نیسان فرونتیر 2025

نیسان نسخهٔ بروز شدهٔ پیکاپ میان سایز فرونتیر را با چهره جدید، اصلاح تیپ‌ها، تجهیزات بیشتر برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است.

در جلوی خودرو، جلوپنجره تغییر کرده و حالا در گوشه‌های پایینی که به روکش پلاستیکی روی سپر متصل شده، حالتی مستطیل شکل پیدا کرده است. از بالای جلوپنجره هم نوشتهٔ FRONTIER حذف شده و در عقب هم در نسخه‌های PRO-X روی در پشتی ‌تریم پلاستیکی سراسری کار شده است. برای این نسخه‌های آفرود همچنین رینگ‌های جدیدی هم در نظر گرفته شده است درحالی‌که تمام نسخه‌های فرونتیر در داخل از تریم جدیدی بهره‌مند شده‌اند. در همین حال، نیسان برای مدل ۲۰۲۵ رنگ نارنجی جدیدی را هم برای پیکاپ خود در نظر گرفته است.

خریداران فرونتیر مدل ۲۰۲۵ از تجهیزات بیشتری هم بهره‌مند خواهد شد و حالا تیپ‌های SV به بالا با نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم و تنظیم برقی شش جهتهٔ صندلی راننده قرار می‌شوند. تیپ SV به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۷ اینچی ارائه می‌شود و حالا تمام تیپ‌های فرونتیر به فرمان تلسکوپی و شیشهٔ عقب تلسکوپی مجهز شده‌اند. تعداد زیادی از سیستم‌های کمک‌راننده مثل هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک عقب، هشدار نقاط کور و… نیز به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

ظرفیت یدک کشی در تمام نسخه‌های فرونتیر ۲۲۵ کیلوگرم افزایش پیدا کرده و بسته به تیپ و تجهیزات، حداکثر به ۳۲۴۰ کیلوگرم می‌رسد. نیسان هیچ اشاره‌ای به ایجاد تغییری در قوای محرکهٔ پیکاپ میان سایز خود نکرده است که این یعنی فرونتیر همچنان با همان پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 ارائه می‌شود که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل خواهد بود. قیمت فرونتیر مدل ۲۰۲۵ قبل از پایان تابستان امسال اعلام خواهد شد اما انتظار می‌رود کمی نسبت به قیمت پایهٔ ۳۲ هزار دلاری نسخهٔ قبلی افزایش داشته باشد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar