اجاره بنز بدون نیاز به سند در سورنا سیر

بروزرسانی در: شنبه 30 اردیبهشت 02 ساعت 11:47
اجاره بنز بدون نیاز به سند در سورنا سیر

آیا می‌دانستید امکان اجازه بنز بدون نیاز به سند در سورنا سیر وجود دارد؟ خودرو بنز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای اجاره‌ای، در بیشتر مراکز رنت‌کار اجاره داده می‌شود. شرکت‌های اجاره‌دهنده این خودرو را به‌عنوان یک ماشین لوکس و لاکچری با قوانین سختی اجاره می‌دهند. اما هم‌اکنون امکان اجاره بنز بدون نیاز به هیچ سندی در شرکت سورنا سیر به‌وجود آمده است. شما می‌توانید با ارائه مدارک لازم که جمع‌آوری‌شان به‌هیچ‌وجه سخت نیست، ماشین بنز را برای هر مدت که می‌خواهید، کرایه کنید.

آشنایی با شرکت بنز

شرکت بنز یکی از کمپانی‌های محبوب دنیا در زمینه تولید انواع خودرو و وسیله نقلیه است. این برند فعالیت خود را از سال ۱۸۸۶ شروع کرد و حالا بیشتر از ۱ قرن در زمینه تولید خودرو فعالیت می‌کند.

این برند آلمانی موفق شد تا علاوه بر خودروهای با کیفیت، تکنولوژی‌های دیگر را هم به دنیا معرفی کند که از جمله آنها می‌توان به کمربند ایمنی قفل شونده خودکار، ایربگ و ... اشاره کرد.

خودروهای بنز با نهایت ظرافت طراحی و تولید می‌شوند، برای همین زیبایی چشم‌نوازی دارند. این خودروها از لحاظ فنی نیز قدرت زیادی دارند و به‌عنوان سریع‌ترین ماشین‌ها در جهان هم شناخته می‌شوند.

اجاره بنز بدون سند در سورنا سیر چگونه است؟

قیمت خودرو بنز بالا است و هر کسی توان خرید آن را ندارد. همین قیمت بالا شرکت‌های رنت‌کار را مجاب می‌کند تا برای اجاره از مستاجرها سند درخواست کنند. این سند ضمانتی می‌شود تا مستاجر به خودرو آسیبی نرساند یا آن را سرقت نکند.

در شرکت سورنا سیر، به‌جای سند مدارک دیگری از مستاجرها دریافت می‌شود. با این مدارک نیاز به سند از بین می‌رود و مستاجر به شیوه‌ای دیگر تضمین می‌کند که صدمه‌ای به خودرو نمی‌رساند.

نحوه اجاره بنز در سورنا سیر بدون سند

شما می‌توانید به ۲ شکل خودرو بنز را در سورنا سیر اجاره کنید.

اجاره بنز با راننده

روش اول اجازه بنز با راننده است که در آن هیچ مسئولیتی بر دوش شما نیست. در واقع در این روش تمام مسئولیت‌های ناشی از آسیب‌دیدگی خودرو را راننده به دوش می‌کشد.

در روش اجاره خودرو با راننده، نیاز به ارائه ضمانت‌نامه‌های زیادی هم نیست؛ چون شما مسئولیتی بابت سلامت خودرو ندارید.

اجاره بنز بدون راننده

روش دوم اجازه بنز بدون راننده است. در این روش شما از رانندگی با این ماشین لذت بیشتری می‌برید، چون خودتان هستید که آن را هدایت می‌کند. اما تمام مسئولیت‌های خودرو هم بر عهده شماست. بنابراین اگر خودرو بنز آسیبی ببیند، باید تمام خسارت‌ها را پرداخت کنید.

مزیت‌های اجاره بنز بدون سند در سورنا سیر

اجاره بنز بدون سند در سورنا سیر مزیت‌هایی دارد که در ادامه آنها را لیست می‌کنیم و توضیح می‌دهیم:

عدم نیاز به سند

مهمترین ویژگی مثبت شرکت سورنا سیر عدم نیاز به سند بابت اجاره بنز است. خیلی از افراد سندی ندارند، برای همین نمی‌توانند خودرو مورد علاقه‌شان را اجاره کنند. شرکت سورنا سیر این محدودیت را برداشته تا همه امکان اجاره خودرو بنز را داشته باشند.

داشتن خودروی شیک و تجربه سواری با آن

بنز یکی از انواع خودروهای شیک و لاکچری است که تقریبا همه آرزوی داشتن آن را دارند. حالا فکر کنید که این خودرو زیر پای شماست و می‌توانید با آن به قرارهای کاری مهم یا هر جایی که فکرش را می‌کنید، بروید!

خیلی‌ها بودجه کافی برای خرید خودرو بنز را ندارند و بعضی‌ها هم نمی‌خواهند ماشین شخصی‌شان را بفروشند. بنابراین آنها می‌توانند به شرکت‌های اجاره‌دهنده خودرو مثل سورنا سیر بروند و این خودرو را از این شرکت‌ها اجاره کنند.

با اجاره بنز لازم نیست حتما این خودرو را بخرید و با پرداخت کمترین هزینه می‌توانید سوار ماشین رویاهای خود شوید و هر جا که خواستید بروید.

عدم نیاز به پرداخت هزینه استهلاک

هزینه استهلاک خودرو بنز تقریبا بالا است و هیچ‌کس دوست ندارد این مقدار هزینه را پرداخت کند. شما با اجاره بنز از مجموعه‌های اجاره‌دهنده، دیگر نیازی به پرداخت هزینه استهلاک ماشین هم ندارید.

در واقع شرکت اجاره‌دهنده تمام هزینه‌های استهلاک را بر عهده می‌گیرید و شما می‌توانید با خیال راحت خودرو را اجاره کنید.

 

آسایش و راحتی در رانندگی

خودروی بنز مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده و از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد. بنابراین در حین استفاده از آن راحتی کاملی دارد.

تجربه رانندگی قبل از خرید

برای خرید ماشین بنز باید هزینه زیادی بپردازید. شما می‌توانید قبل از اینکه خودروی بنزی را بخرید، آن را از شرکت‌های رنت‌کار اجاره کنید.

با این کار فرصت امتحان‌کردن خودرو به‌وجود می‌آید و شما می‌توانید با پرداخت کمترین هزینه قبل از خرید بنز، آن را امتحان و در صورت رضایت خریدتان را نهایی کنید.

مدارک اجاره بنز در سورنا سیر

هر چند برای اجازه بنز نیازی به سند در مجموعه سورنا سیر نیست، اما شرکت مدارک دیگری را از شما می‌خواهد که در ادامه آنها را لیست می‌کنیم:

  • ارائه چک بدون تاریخ به مبلغ خودرو و در وجه حامل
  • ارائه کارت ملی
  • ارائه گواهینامه
  • ارائه جواز کسب به‌جای سند ملک به ارزش خودرو
  • پرداخت ودیعه و ارائه رسید آن که بلافاصله بعد از تحویل خودرو به شرکت به حساب‌تان برگشت می‌خورد
  • ارائه کپی و اصل پاسپورت

 

شرایط اجاره بنز در سورنا سیر

تمام کسانی که قصد اجاره بنز با خودروهای دیگر را از سورنا سیر دارند، باید شرایطی را که در ادامه می‌گوییم، داشته باشند:

  • حداقل ۲۰ سال سن
  • پرداخت تمام هزینه اجاره ماشین
  • داشتن ۶ ماه اعتبار برای گواهینامه رانندگی

قیمت اجاره بنز در سورنا سیر

قیمت اجاره بنز به موارد مختلفی مثل اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده، سال ساخت بنز، مدل بنز، هدف از اجاره، میزان کارکرد خودرو و ... بستگی دارد. هر چه مدل‌های جدیدتری از خودرو بنز را اجاره کنید، هزینه بیشتری هم باید بابت اجاره‌بها بپردازید.

نکات مهم قبل از اجاره بنز از سورنا سیر

به نکته‌های مهمی که در ادامه می‌گوییم، در اجازه بنز از مجموعه سورنا سیر توجه کنید:

نحوه دریافت ماشین

شرکت‌های اجاره‌دهنده معمولا خودرو را به ۲ شکل به دست مشتری می‌رسانند. آنها یا ماشین را در محل مشتری برای او می‌فرستند یا از او می‌خواهند که برای دریافت ماشین به یکی از شعبه‌های شرکت مراجعه کند. شما باید با به‌همراه داشتن کارت ملی و کد شناسایی از یکی از این دو روش ماشین مورد نظرتان را از مجموعه سورنا سیر تحویل بگیرید.

زمان بازگرداندن ماشین به شرکت

به زمان تحویل ماشین در قرارداد توجه کنید. هر چه با تاخیر بیشتری خودرو را به شرکت اجاره‌دهنده برگردانید، باید هزینه بیشتری بابت تاخیر بپردازید.

بررسی کامل ماشین قبل از تحویل

قبل از اینکه خودرو بنز را از شرکت تحویل بگیرید، حتما به‌طور کامل آن را بررسی کنید. خودرو باید بدون هیچ‌گونه نقص و مشکلی باشد.

همچنین از پر بودن باک مطمئن شوید، چون بعد از برگرداندن خودرو به شرکت اجاره‌دهنده باید باک آن به‌طور کامل پر باشد.

در نظر گرفتن تمام شرایط قرارداد

قبل از اینکه پای قرارداد را امضا کنید، حتما تمام شرایط درج‌شده در آن را بخوانید. برخی افراد با بی‌توجهی به شرایط قرارداد، خودرو را اجاره می‌کنند و در آینده دچار تبعات این کارشان می‌شوند.

بنابراین قبل از امضای قرارداد حتما آن را بخوانید و در صورتی که با برخی شرایط مخالف هستید، از امضای ان خودداری کنید.

از کارشناس ها راهنمایی بگیرید

قبل از اینکه بنز را اجاره کنید، از کارشناس‌ها مشاوره بگیرید. نیاز خود را کاملا برای کارشناس‌ها مطرح کنید تا آنها بر اساس نیازتان مناسب‌ترین مدل بنز یا هر خودروی دیگری را پیشنهاد کنند.

کارشناس‌های رنت‌کار به‌دلیل تجربه کاری بالا دقیقا می‌دانند که چه خودرویی به کار شما می‌آید و می‌تواند نیازتان را به‌طور کامل برطرف کند.

از افراد فنی کمک بگیرید

قبل از اجاره خودرو از کارشناس‌های فنی بخواهید که خودرو را به‌صورت کامل بررسی کنند تا در صورت وجود مشکل قبل از تنظیم قرارداد از این موضوع باخبر شوید. هر چند کارشناس‌های سورنا سیر به‌طور کامل شما را در جریان تمام جزئیات فنی ماشین می‌گذارند.

نکات مهم بعد از اجاره بنز از سورنا سیر

بعد از دریافت خودرو بنز از شرکت‌های اجاره‌دهنده مثل سورنا سیر نکته‌هایی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در ادامه این قوانین را بررسی می‌کنیم:

تحویل ماشین در ساعت کاری به شرکت

در ساعت کاری ماشین را به شرکت بازگردانید تا امکان بررسی کامل خودرو توسط کارشناس‌های شرکت وجود داشته باشد. شما می‌توانید در برخی شرکت‌ها ماشین را در خارج از ساعت کاری به شرکت بازگردانده و کلید را هم داخل یک صندوق بیندازید. این روش توصیه نمی‌شود، چون در این روش تا شروع ساعت کاری جدید شرکت شما مسئولیت ماشین را بر عهده دارید.

میزان صدمه‌ها را بررسی کنید

اگر به خودرو در زمان اجاره آسیب یا صدمه‌ای رسیده است، از تمام آنها عکس بگیرید و آن‌ها را ثبت کنید. این کار باعث تعیین میزان دقیق خسارت می‌شود و از پرداخت هزینه‌های اضافه جلوگیری می‌کند.

دریافت رسید بعد از تحویل بنز

بعد از اینکه خودرو بنز را به شرکت برگرداندید، باید از مجموعه یک رسید دریافت کنید. این رسید نشان می‌دهد که شما خودرو را به شرکت بازگردانده‌اید و هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارید.

رنت بنز با مجموعه اجاره ماشین سورنا سیر

در این مطلب به‌طور کامل درباره شرایط اجاره بنز بدون سند در مجموعه اجاره خودرو سورنا سیر صحبت کردیم. خودروی بنز یکی از لاکچری‌ترین و شیک‌ترین ماشین‌هایی است که در دنیا وجود دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، این ماشین را از سورنا سیر اجاره کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar