رشد تولید محصولات سایپا در آذر ماه

بروزرسانی در: دوشنبه 9 دی 98 ساعت 15:23
رشد تولید محصولات سایپا در آذر ماه

سامانه کدال جدیدترین وضعیت تولیدات سایپا در ماه آذر ۹۸ را منتشر کرده است.

طبق آمار خودروسازی سایپا توانسته در ماه آذر شمار ۳۷۱۹۳ دستگاه خودرو را به تولید رساند. سایپا در ماه آبان ۲۷۳۲۰ خودرو به تولید رساند بنابراین می‌توان گفت این خودروساز نسبت به ماه اخیر رشدی حدود ۱۰ هزار دستگاه خودرو را داشته است. لازم به ذکر است که سایپا توانسته ۱۵،۳۴۸،۰۶۳ میلیون ریال هم از طریق فروش محصولات خود در ماه آذر کسب کند.

در ماه آذر از خودروی پراید که پرتیراژترین محصول این خودروسازی محسوب می‌شود تعداد ۱۹،۴۸۱ دستگاه به تولید رسید. میزان تولید پراید در ماه آبان ۱۳،۱۹۳ دستگاه بود که می‌توان نتیجه گرفت یکی از عوامل اصلی رشد تولیدات سایپا به همین خودرو مربوط می‌شود. در خصوص خودروهای دیگر مانند تیبا هم رشد تولید انجام گرفته است و آمار خروجی در ماه آذر ۱۷،۰۸۵ دستگاه اعلام شده است. یکی دیگر از نقاط قابل توجه مربوط به سراتو است که شمار ۴۰ دستگاه از آن در ماه آذر تولید شد در صورتی که این تعداد در ماه آبان صفر بود.

تنها خودرویی که میزان تولید آن نسبت به ماه آبان دچار افت شده چانگان cs۳۵ است. از این خودرو در ماه آذر شمار ۱۰۷ دستگاه به تولید رسید در صورتی که میزان آن در ماه آبان ۶۹۷ دستگاه بود. این نکته را هم باید گفت که میزان فروش محصولات سایپا از ابتدای سال ۹۸ تا پایان ماه آذر ۱۰۵،۴۶۳،۱۷۷ میلیون ریال اعلام شده است.

گسترش نیوز

قیمت محصولات سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "رشد تولید محصولات سایپا در آذر ماه"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
س
مهمان
سایپا نامطمئن !!! خودروهای ثبت نام شده ساندرو و استپ‌وی در سال ۹۶ هنوز به مشتریان تحویل داده نشده با اینکه دوسال از موعد قرارداد گذشته .ولی در بازار آزاد و نمایندگی‌ها قابل خرید و فروش هست به جای آن طرح ‌های عجیب و غریبی از طرف سایپا اعلام شده از جمله جایگزینی با سراتو یا چانگان با قیمت سال ۹۷ هیچکس هم پاسخگو نیست ، نه نمایندگی‌های فروش نه امور مشتریان سایپا ! با اینکه اکثر سفارشات مشتریان با تاخیر یکساله و دوساله تحویل نشده هر روز اطلاعیه ثبت نام در سایت سایپا درج شده !!! شرکتی که توان… بیشتر
مريم
مهمان

سلام الان سه ماهه فروش فورى کوییک ثبت نام کردم هنوز تحویل ندادند سایپا که تولیدنداره چرادروغ میگه وفروش فورى میگذاره اول قبلیهاراتحویل بده بعدثبت نام کنه درجوابم میگویندهمینى که هست بروهرکارى میخواى بکن