افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار

دوشنبه 27 مرداد 99 ساعت 18:09
افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار

امروز محصولات سمند و پژو با رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت ها مواجه شده اند اما همچنان رونقی در خرید و فروش نیست و کسی رغبتی به خرید خودرو آنهم با قیمت های فعلی بازار ندارد.

 در بازار امروز خرید و فروش روند رشد قیمت در محصولات مونتاژی بیش از داخلی ها بود به طوری که سراتو ۶۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان و هایما اس ۷ با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

در بخش خودروهای داخلی هم محصولات سمند و پژو با رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت ها مواجه است اما همچنان رونقی در خرید و فروش نیست و کسی رغبتی به خرید خودرو آنهم با قیمت های فعلی بازار را ندارد.

هم اکنون سمند سورن با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان، پژو پارس tu5 با قیمت ۲۱۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی ۸ با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان، رانا با قیمت۱۶۴ میلیون تومان، هایما S7  با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ i دستی با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ i اتوماتیک با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین دنا با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس با قیمت  ۲۶۴ میلیون تومان، پراید X111 با قیمت ۹۴ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، پژوپارس با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar