افزایش مجدد قیمت خودروها در بازار!

سه شنبه 20 آبان 99 ساعت 12:25
افزایش مجدد قیمت خودروها در بازار!

یک فعال بازار خودرو می‌گوید: با افزایش قیمت قیمت دلار قیمت خودرو هم گران شد. فعلا خریداران و فروشندگان از هر نوع معامله‌ای در بازار می‌ترسند.

با افزایش هزار تومانی قیمت دلار نسبت به دیروز و رسیدن آن به کانال ۲۸ هزار تومان قیمت برخی خودروهای پر تقاضا در بازار بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان گران شد.

این در حالی که طی دو روز اخیر قیمت بعضی خودروهای پر تقاضا به خاطر جو ناشی از انتخابات امریکا نزدیک به ۱۳ میلیون تومان ارزان شده بود.

به گفته یک فعال بازار خودرو؛ امروز به خاطر افزایش هزار تومانی قیمت دلار در بازار قیمت انواع خودروها افزایش یافت. فعلا در بازار خودرو خرید و فروشی انجام نمی‌شود. البته معاملات خودرو کمتر از گذشته شده است. یعنی بده بستان خودرو هم بیشتر بین خود فروشندگان خودرو رخ می‌دهد.

فیروز نادری در خصوص آینده خودرو گفت: فعلا خریداران و فروشندگان از هر نوع معامله‌ای در بازار می‌ترسند. چنانچه بانک مرکزی بازار ارز را کنترل نکند، ممکن است قیمت خودروها تا پایان هفته مجدد گران شود.

قیمت نخستین معاملات خودرو

او با اشاره به قیمت انواع خودرو اظهار می‌کند: دیروز قیمت پراید ۱۰۰ میلیون تومان بود اما حالا قیمت پراید با ۱۵ میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ دو دیروز ۲۰۰ میلیون تومان بود اما امروز با ۲۰ میلیون تومان افزایش به با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان معامله شد.

همچنین پرشیا هم ۲۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شد اما امروز با ده میلیون تومان افزایش به قیمت ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است.

آنچه به نظر می‌رسد چنانچه عرضه خودرو کمتر از گذشته شود و به همراه آن قیمت دلار افزایش یابد طبق گفته فعالان بازار گفته می‌شود روند افزایشی قیمت خودرو ادامه‌دار است.

تجارت نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar