تشکیل پرونده تخلفاتی برای شرکت ریگان خودرو

چهارشنبه 5 شهریور 99 ساعت 14:12
تشکیل پرونده تخلفاتی برای شرکت ریگان خودرو

مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت گفت: پرونده تخلفاتی برای شرکت ریگان خودرو که عرضه کننده خودروهای کوپا است، تشکیل شد.

سید مجتبی سجاری، با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از پیگیری های گوناگون در مورد وضعیت خودروهای کوپا، پرونده تشکیل و برای صدور رای و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری‎های بعمل آمده از شرکت واردکننده در مورد تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال ۹۷ (با موعد تحویل ۱۸۰ روز)، متاسفانه تاکنون اقدامی در قبال قراردادهای منعقده با مشتریان و اجرای برنامه زمانبدی جهت تحویل خودرو انجام نداده که این امر، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آنها را در پی داشته است.

وی ادامه داد: با بررسی های انجام گرفته مشخص شد که این شرکت در بسیاری از موارد به رغم دریافت تمامی مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است که با تداوم این موضوع و در پی نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده شرکت ریگان خودرو را به تعزیرات حکومتی منعکس کرد و در آن گزارش تاکید شد که خودروها باید بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار شوند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar