لیست خودروهای وارداتی نمایشگاه روایت خدمت/ شهریور ۱۴۰۲

بروزرسانی در: یکشنبه 21 آبان 02 ساعت 01:21
لیست خودروهای وارداتی نمایشگاه روایت خدمت/ شهریور 1402

پس از حضور تقریباً پررنگ خودروهای برقی و هیبریدی جدید در نمایشگاه روایت خدمت، امروز شاهد حضور خودروهای وارداتی هم در این نمایشگاه بودیم تا دولت بتواند از آن ها به عنوان دستاوردش یاد کند.

لازم به ذکر است که تا به حال، هیچ کدام از خودروهای وارداتی حاضر در نمایشگاه، حتی وارداتی های چینی، به مشتریان تحویل داده نشده اند.

 

۱- جیلی آزکارا

جیلی آزکارا که توسط توسط فردا موتورز به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو هایبرید بهره میبرد که قادر به تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به ۴ چرخ منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی ۲۵ هزار دلار معادل ۱.۲۲ میلیارد تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به تیگو ۸ پرومکس اشاره کرد.

 

۲. گک امپو

گک امپو که توسط راسا موتور خاورمیانه به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۶۷ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی ۱۷ هزار دلار معادل ۸۳۳ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به آریزو ۶ پرو، کی ام سی J7 اشاره کرد.

 

۳. سوزوکی دیزایر

سوزوکی دیزایر که توسط ایران خودرو به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری بهره میبرد که قادر به تولید ۸۲ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۰ هزار دلار معادل ۴۹۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به سهند و رانا پلاس اشاره کرد.

 

۴. سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز که توسط راسا موتور خاورمیانه به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره میبرد که قادر به تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۳ هزار دلار معادل ۶۳۷ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به دنا پلاس و تارا اشاره کرد.

 

۵. کیا سید

کیا سید که توسط کوشا خودرو به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری بهره میبرد که قادر به تولید ۱۲۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۷ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۸ هزار دلار معادل ۸۸۲ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای i30 اشاره کرد.

 

۶. کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج که توسط کوشا خودرو به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تَر به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۲۵ هزار دلار معادل ۱.۲۲ میلیارد تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای توسان اشاره کرد.

 

۷. هیوندای کرتا

هیوندای کرتا که توسط کرمان موتور به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره میبرد که قادر به تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس CVT اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار هند ۲۰ هزار دلار معادل ۹۸۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به پژو ۲۰۰۸ و سانگ یانگ تیوولی اشاره کرد.

 

۸. هیوندای النترا

هیوندای النترا

هیوندای النترا که توسط کرمان موتور به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری بهره میبرد که قادر به تولید ۱۲۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۲۰ هزار دلار معادل ۹۸۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به کیا سراتو اشاره کرد.

 

۹. بایک X55

بایک X55

بایک X55 که توسط دیارخودرو به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۵ هزار دلار معادل ۷۳۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به لاماری ایما اشاره کرد.

 

۱۰. چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس که توسط سایپا به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۶ هزار دلار معادل ۷۸۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به ام وی ام X55 اشاره کرد.

 

۱۱. چانگان یونی تی

چانگان یونی تی

چانگان یونی تی که توسط سایپا به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۷ هزار دلار معادل ۸۳۳ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به فونیکس تیگو ۷ پرو و کی ام سی K7 اشاره کرد.

 

۱۲. جتا VS5

جتا VS5

جتا VS5 که توسط ماموت خودرو به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۲۰ هزار دلار معادل ۹۸۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به اشکودا کاروک اشاره کرد.

 

۱۳. جتا VS7

جتا VS7

جتا VS7 که توسط ماموت خودرو به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۶ هزار دلار معادل ۷۸۴ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به اشکودا کاروک اشاره کرد.

 

۱۴. جتا VA3

جتا VA3

جتا VA3 که توسط ماموت خودرو به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره میبرد که قادر به تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۰ هزار دلار معادل ۴۹۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به تارا و شاهین اشاره کرد.

 

۱۴. ونوسیا D60 پلاس

ونوسیا D60 پلاس

ونوسیا D60 پلاس که توسط مکث موتور به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری بهره میبرد که قادر به تولید ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس CVT Xtronic به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۲ هزار دلار معادل ۵۸۸ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به بهمن ریسپکت اشاره کرد.

 

۱۵. ونوسیا V-Online

ونوسیا V-Online

ونوسیا V-Online که توسط مکث موتور به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی حدود ۱۵ هزار دلار معادل ۷۳۵ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به دیگنیتی پرستیژ اشاره کرد.

 

۱۶. ونوسیا استار

ونوسیا استار

ونوسیا استار که توسط مکث موتور به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه خشک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی ۱۸ هزار دلار معادل ۸۸۲ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای توسان اشاره کرد.

 

۱۷. آئولوس شاین مکس بنزینی و هیبریدی

آئولوس شاین مکس بنزینی و هیبریدی

آئولوس شاین مکس بنزینی و هیبریدی که توسط ایران خودرو به کشور وارد شده است در مدل بنزینی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی ۱۳ هزار دلار معادل ۶۳۷ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به آریزو ۶ پرو و رسپکت اشاره کرد.

در مدل هیبریدی نیز از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس E-CVT به چرخهای جلو منتقل میکند. قیمت این مدل در تیپ فول در بازار های جهانی ۱۸ هزار دلار معادل ۸۸۲ میلیون تومان می باشد.

 

۱۸. اشکودا اسکالا

اشکودا اسکالا

اشکودا اسکالا که توسط پارس ساتر هوشمند به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی ۲۶ هزار دلار معادل ۱.۲۷ میلیارد تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به کیا سید و مزدا ۳ هاچ‌بک اشاره کرد.

 

۱۹. اشکودا اکتاویا

اشکودا اکتاویا

اشکودا اکتاویا که توسط پارس ساتر هوشمند به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی ۳۰ هزار یورو معادل ۱.۵۹ میلیارد تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به کیا سراتو و مزدا ۳ اشاره کرد.

 

۲۰. اشکودا کامیک

اشکودا کامیک

اشکودا کامیک که توسط پارس ساتر هوشمند به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی ۲۴ هزار یورو معادل ۱.۲۷ میلیارد تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای کرتا و ام وی ام x55 اشاره کرد.

 

۲۱. اشکودا کاروک 

اشکودا کاروک

اشکودا کاروک که توسط پارس ساتر هوشمند به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار های جهانی ۳۴ هزار یورو معادل ۱.۸ میلیارد تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به هیوندای توسان و ام وی ام x55 اشاره کرد.

 

۲۲. اشکودا کوشاک

اشکودا کوشاک

اشکودا کوشاک که توسط پارس ساتر هوشمند به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۰ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار هند ۱۴ هزار دلار معادل ۶۸۶ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به ام وی ام x22 اشاره کرد.

 

۲۳. فیات ۵۰۰

فیات 500

فیات ۵۰۰ که توسط پارسیان موتور به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری بهره میبرد که قادر به تولید ۶۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۲ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میکند و قیمت آن در بازار جهانی ۲۰ هزار دلار معادل ۹۸۰ میلیون تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به کیا پیکانتو اشاره کرد.

 

۲۴. فیات ۵۰۰ ایکس

فیات 500 ایکس

فیات ۵۰۰ ایکس که توسط پارسیان موتور به کشور وارد شده است از یک پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو بهره میبرد که قادر به تولید ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو را از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به ۴ چرخ منتقل میکند و قیمت آن در بازار جهانی ۲۹ هزار دلار معادل ۱.۴۲ میلیارد تومان می باشد و از رقبای آن در ایران میتوان به نیسان جوک و مینی کانتریمن S اشاره کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar