دفاتر فروش پرشین پارس پلمپ شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
دفاتر فروش پرشین پارس پلمپ شد

گروه "پرشین پارس "یکی از شرکت های واسپاری خودرو دارای مجوز فعالیت رسمی به دلیل شکایت مشتریان خود پلمپ شده است. این شرکت در وضعیت فعلی نتواسته پاسخ گو تعهدات خود باشد و همین امر نارضایتی خریداران این شرکت را به همراه داشته و موجب تعلیق فعالیت آن شده است.

بر اساس گزارش های  قبلی اعلام شده این گروه محصولات مختلف خودروسازان داخلی و خارجی را پیش فروش می کرد اما در تحویل آن ها با مشکل مواجه می شد. این شرکت طرح های فروش جذاب تری نسبت به گروه های عرضه کننده رسمی ارائه می داد و گاهی اوقات  حتی قیمت کم تری را هم برای برخی خودروها در نظر می گرفت.

دقت داشته باشید که هیچ گروه واسپاری خودرو نمی تواند شرایطی متفاوت از شرایط فروش رسمی یک شرکت در زمان یکسان منتشر کند پس شاید کار درست این باشد که مشتریان خودرو دقت بیشتری به شرایط فروش متفاوت و تبلیغات موجود در فضای مجازی داشته باشند. در بحث نرخ خودروها، تنها تخفیفی که مشمول حال نمایندگی ها و کمپانی واسپاری تحت قرارداد می شود، تخفیف کمیسیون فروش خود در هر طرح فروش به خریداران  می باشد. اگر مشاهده می کنید که شرایط فروش کمپانی های واسپاری جالب  و وسوسه انگیز به نظر می رسد حتما پیش از خرید، پیگیر تاییدیه فعالیت آن ها از سوی شرکت اصل عرضه کننده خودرو باشید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar