نباید به خاطر فشار مافیای خودرو از سلامت مردم عدول کرد

بروزرسانی در: سه شنبه 2 مهر 98 ساعت 13:04
نباید به خاطر فشار مافیای خودرو از سلامت مردم عدول کرد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با انتقاد از موافقت با حذف الزام به نصب فیلتر دوده از طرف ایران خودرو دیزل، گفت که نباید به خاطر فشار مافیای خودرو از سلامت مردم عدول کرد.

بهرام پارسایی با اشاره به نامه منتشره از طرف ایران خودرو دیزل به معاون نخست رئیس جمهور در مورد حذف الزام نصب فیلتر دوده، اظهار کرد: درخواست ایران خودرو دیزل برای موافقت با پیشنهاد حذف الزام نصب فیلتر دوده به بهانه تحریم‌ها علیه ایران در حالی است که ۶ سال از فرصتی که با خودروسازها داده شده می‌گذرد و ما تنها یک سال و نیم است که درگیر تحریم شدیم.

وی افزود: آن‌ها به جای این نامه گستاخانه و سوء استفاده از فضای تحریم باید بگویند در این ۶ سال چه کردند؛ به نظر می‌رسد اراده‌ای برای به روز کردن صنعت خودرو نیست و دلیلش هم فضای انحصاری است که بر صنعت خودرو حاکم شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با ذکر اینکه خودروسازان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، گفت: قرار نیست هر چه تولید می‌شود به قیمت جان مردم باشد، این بازی با سلامت و جان مردم است. این کار به چه قیمتی انجام می‌شود؟

پارسایی با تاکید بر اینکه نباید به دلیل فشار مافیای خودرو از سلامتی و زندگی مردم و مسائل زیست محیطی عدول کرد، یادآور شد: قوه قضاییه اگر بخواهد به این موضوع ورود کند باید مدیرانی که در ۶ سال فرصت داشتند و این فرصت را از دست دادند محاکمه کند.

ایسنا

محیط زیست یا صنعت خودرو؟

هشدار به خریداران حواله خودروهای بیسو

خودروهای روسی باید به طور CKD وارد شوند

شکایت مشتریان از خودروسازان به شورای رقابت

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar