رونمایی رسمی از کیا سورنتو مدل ۲۰۲۱ + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:29
رونمایی رسمی از کیا سورنتو مدل 2021 + تصاویر

بعد از یک معرفی غیررسمی توسط تصاویر جاسوسی، کراس آور کیا سورنتو مدل ۲۰۲۱ بالاخره به صورت رسمی توسط شرکت کیا رونمایی شد. در همین راستا کره‌ای‌ها تصاویری از طراحی بدنه و همچنین کابین زیبای آن منتشر کرده‌اند.

در طراحی ظاهری، برخی المان‌های استفاده شده روی نسل جدید اپتیما از جمله جلوپنجره زاویه دار را می‌توانیم ببینیم. در طراحی بخش جلو و عقب چین ها و اشکال هندسی مختلفی دیده می‌شود و دیگر بخش‌های بدنه طراحی نسبتاً سقیمت محصولات کیا
اده‌تری دارند. شکل کلی بدنه خودرو با تلوراید متفاوت است، ولی تزئینات کرومی پنجره‌های آن بی شباهت به برادر بزرگترش نیست. همچنین در نگاه اول به نظر می‌رسد سورنتو همچنان جا برای ردیف سوم صندلی‌ها به مانند نسل فعلی دارد.

رونمایی رسمی از کیا سورنتو مدل 2021 + تصاویر

به لطف این تصاویر رسمی جدید به خوبی می‌توانیم با طراحی کابین این خودرو آشنا شویم. از نظر ظاهری، طراحی داشبورد شباهت زیادی به تلوراید دارد، ولی به لطف خطوط زاویه دار و طراحی تهاجمی‌تر مخصوصاً در بخش مرکزی و کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع ما داشبورد سورنتو جدید را بیشتر می‌پسندیم. دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع طراحی ذوزنقه‌ای داشته و دستگیره درها نیز با طراحی مکعبی خود بسیار به چشم می‌زنند. شما همچنین می‌توانید یک طراحی گرید الماسی را روی تریم آلومینیومی روی داشبورد در کنار برخی تزئینات مشابه آن روی درها ببینید. کیا سورنتو مدل ۲۰۲۱ به یک صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی و یک صفحه کیلومتر و آمپرهای ۱۲.۳ اینچی مجهز است.

رونمایی رسمی از کیا سورنتو مدل 2021 + تصاویر

همچنان برخی از جزئیات در مورد این خودرو مانند پیشرانه، تجهیزات و همچنین قیمت گذاری آن را نمی‌دانیم. بدون شک همزمان با رونمایی جهانی این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ اطلاعات کاملی از آن در دست خواهیم داشت. نسل فعلی سورنتو با یک موتور ۴ و شش سیلندر در دو مدل دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل قابل سفارش است. آپشن سیستم دو دیفرانسیل به احتمال زیاد همچنان در سورنتو جدید نیز ارائه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست شرکت چه پیشرانه‌هایی برای آن در نظر دارد. شاید بتوانیم منتظر موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۸ لیتری تلوراید یا موتور ۴ سیلندر توربو اپتیما و سوناتا جدید روی این خودرو باشیم.

autoblog

منبع: Z4Car

قیمت محصولات کیا

جزئیات جدید از کیا اپتیما مدل ۲۰۲۱

معرفی جایگزین‌های کیا سراتو در بازار ایران

اعلام قیمت و جزئیات تریم های کیا سلتوس مدل ۲۰۲۱

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رونمایی رسمی از کیا سورنتو مدل ۲۰۲۱ + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرغون ساز
مهمان

و ما همچنین سوار بر پراید و تیبا و ۴۰۵ با همان قیمت سورنتو ۲۰۲۱