معرفی کراس اوور جدد دانگ فنگ به نام Fengxing X5S + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
معرفی کراس اوور جدد دانگ فنگ به نام Fengxing X5S + گالری تصاویر

با اینکه چند سالی بیشتر نیست که چین وارد صنعت جهانی خودرو و بازار پرحاصلش شده است ولی در طول همین وقت کم نیز با کپی برداری از محصولات ارزشمند جهانی و همینطور سرمایه گذاری‌های زیاد شرکت‌های چینی در خرید خودروسازی‌های دیگر جهان، هم در موضوغ طراحی و هم فنی به پیشرفت‌های قابل قبولی رسیده است.

این بار هم با یک کراس اوور تازه چینی از کمپانی دانگ فنگ به نام فنگشینگ Fengxing X5S رویارو هستیم. کراس اوور قرمزرنگی که ناظر آن هستید  در نمایشگاه خودرویی پکن چین رونمایی شده و تا پایان ۲۰۱۸ هم در بازار چین ارائه خواهد شد.

این کراس اوور تازهٔ چینی قرار است با یک پیشرانهٔ جدید ۱.۶ لیتری توربو باقدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتون متر ارائه شود. نیرویی که از طریق یک گیر بکس ۷ سرعته دو کلاچه (DCT) به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

در بخش داخلی هم می‌توان گفت باوجود نقطه ضعف‌هایی در ترکیب رنگ، جنس مواد مصرفی و کما بیش ساده بودن آن، یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی به همراه سیستم‌های دیجیتال کمک راننده می‌توانند نقطه قابل توجهی برای این طراحی بی حال باشند.

مطلب دیگری که در مورد این خودروی چینی تازه وارد وجود دارد یک اسم انگلیسی برای آن است. اسمی که کمپانی دانگ فنگ تصمیم گرفته Forthing باشد. این جمله نشان دهندهٔ اهداف این کمپانی چینی برای جهانی شدن برندش و همینطور به دنبال پیدا کردن اسمی درمیان اسم‌های بزرگ است.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar