ارجاع طرح ساماندهی بازار خودرو به صحن علنی

دوشنبه 19 فروردین 98 ساعت 11:07
ارجاع طرح ساماندهی بازار خودرو به صحن علنی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح ساماندهی بازار خودرو به صحن علنی در طول هفته آتی خبر داد و گفت: این طرح در هفته‌های جاری و آینده بررسی و نتیجه آن به صحن علنی ارجاع می‌شود.

ولی ملکی در تشریح جلسه امروز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند در نشست امروز راهکارهای رونق تولید به طور کلی مورد ارزیابی قرار گرفت ولی مقرر شد در هفته آتی این موضوع به طور مفصل بررسی شود.

وی در ادامه یادآور شد: در نشست امروز نمایندگان استان‌های لرستان، گلستان و... گزارش‌هایی از شرایط استان‌های سیل زده ارائه دادند و اعضا کمیسیون بعد از استماع این گزارش‌ها، نقطه نظرات خود را برای رفع مشکلات موجود مطرح کردند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تأمین اعتبارات موردنیاز برای جبران خسارت استان‌های سیل‌زده، افزود: در نشست امروز کمیسیون، نمایندگان پیشنهادات متنوعی برای تأمین منابع موردنیاز به منظور جبران خسارت خانواده‌های آسیب دیده مناطق سیل زده ارائه کردند.

وی اظهار کرد: مقرر شد؛ طرحی برای جبران خسارت مردم مناطق سیل‌زده تدوین شود تا این افراد از نظر مسائل اقتصادی با مشکل مواجه نشوند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar