بی وای دی F3 دنده‌ای در آستانه ورود به بازار

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
بی وای دی F3 دنده‌ای در آستانه ورود به بازار

از شروع صبح امروز کمپانی خودروسازی کارمانیا مراحل بارگیری بی وای دی F3 دنده‌ای را برای تحویل به متقاضیان سپری می‌کند و شنیده‌ها حاکی از آن بوده که در روزهای پیش رو کلید سپاری این اتومبیل به متقاضیان شروع خواهد شد.

گروه خودروسازی کارمانیا سال پیش، بی وای دی F3 دنده‌ای را روی خط تولید برد و ماه‌های آخر سال ۹۶، در کنار تولید بی وای دی S6، این سدان اقتصادی را هم تولید و مونتاژ کرد، ولی به علت تغییر ناگهانی مجوزهای ارائه اتومبیل بر مبنای استانداردهای ۸۵ گانه، تحویل آن به متقاضیان با تأخیر مواجه شد. اکنون که بی وای دی F3 دنده‌ای مجوزهای لازم مطابق با استاندارد ۸۵ گانه را کسب کرده است، از شروع صبح امروز کمپانی کارمانیا را به مقصد نمایندگی‌ها ترک کرده و حال قرار است از صبح فردا در نمانیدگی های این کمپانی حضور داشته باشد. احتمال داده می‌شود که مراحل شماره گذاری این اتومبیل به زودی انجام شود و از روزهای پیش رو رفت و آمد این سدان اقتصادی بی وای دی و کارمانیا در ایران شروع شود.

بی وای دی F3 دنده‌ای به عنوان دومین اتومبیل تولیدی خودروسازی کارمانیا شناخته می‌شود که به موتور ۱٫۵ لیتری ۱۰۷ اسب بخار مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده ۵ دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تهویه برقی دستی، کامپیوتر سفر، مانیتور اندروید، سانروف، آینه‌های تاشو الکتریکی، دوربین عقب و زیر آینه، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه‌ای، دی لایت و… به عنوان امکانات بی وای دی F3 دنده‌ای اعلام می‌شود.

گروه خودروسازی کارمانیا در سال جدید قیمت بی وای دی F3 دنده‌ای تغییر نداده و همچنان با بهای کمتر از ۵۵ میلیون تومان به متقاضیان اعلام می‌شود. ولی پیش بینی داده می‌شود که در آینده نچندان دور با تحویل این اتومبیل، حباب قیمتی چند میلیون تومانی برای قیمت بی وای دی F3 دنده‌ای پیش بیاید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "بی وای دی F3 دنده‌ای در آستانه ورود به بازار"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان

واقعأ برند خوبیه و قابل قیاس با دیگر چینی ها نیست. نسبت به قیمتش عالیه.

حمید
مهمان

سلام دوستان. به من تا هفته دیگه تحویل میدن. از اعضای خانواده بی وای دی S6 هم دارن. خیلی راضی هستیم ازش. منم برا همین F3 ثبت نام کردم. واقعا کیفیت ماشینای این کمپانی عالیه. امیدوارم محصولات هیبریدش هم وارد بازار بشه.

علی
مهمان

واقعا برند عالیه بین برند های چینی ها من اس۷ که بیاد تو بازار یکیشو میخرم

علی
مهمان

به نظرم انتخاب خوبی در این رنج قیمتی ه
BYD برند با کیفیتی هست کاش موتورش از TUF ایرانخودرو بهتر‌ بازده بهتری داشته باشه

وحید اقبالی
مهمان

به نظرم رقیب خوبی واسه دنا و دنا پلاس میتونه باشه