تسریع ترخیص خودروهای وارداتی با هدف حفظ سرمایه های مردمی

شنبه 18 اسفند 97 ساعت 16:00
تسریع ترخیص خودروهای وارداتی با هدف حفظ سرمایه های مردمی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در وضعیت فعلی که سرمایه های مردم در گمرکات در حال از بین رفتن بوده و این عمل باعث نارضایتی مردمی شده، لازم است هرچه زودتر دستگاه ها نسبت به همکاری لازم جهت ترخیص هرچه سریع تر خودروها اقدام کنند.

محمدرضا منصوری با ذکر این مطلب افزود: به طور قطع با ترخیص هرچه زودتر خودروها از گمرکات شاهد عرضه بیشتر در بازار و کنترل قیمت ها خواهیم بود.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بررسی دولت با هدف پیشگیری از ضایع شدن حقوق مردم اظهار کرد: با پیگیری که از طرف دولت در این زمینه انجام می شود دولت می تواند عوارض گمرکی لازم را اخذ کرده و از این طریق نسبت به کسب درآمد هم اقدام کند.

وی با اشاره به رفع کمبود خودروها در بازار همزمان با ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات تصریح کرد: هم اکنون همه درپی اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران و دستور معاون نخست رئیس جمهور در این زمینه هستند که لازم است دستگاه ها هم همکاری لازم را به عمل آورند تا عرضه در بازار افزایش یابد.

منصوری بر موافقت با ترخیص خودروها از گمرک در وضعیت کنونی تاکید و اظهار کرد: در حال حاضر سرمایه های مردمی در حال از بین رفتن است و دولت می تواند با توجه و نظارت بر تخلف های انجام شده در زمینه ثبت سفارش و بررسی به موقع آن ها ضمن کسب درآمد از محل دریافت عوارض، نسبت به حفظ سرمایه های مردم هم اقدام کند.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar