جزئیات نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو

دوشنبه 5 آذر 97 ساعت 12:14
جزئیات نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو

نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو با امکانات جالب و جذاب برای تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش، در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

حال که حدود چهار سال از بهره‌برداری این اپلیکیشن می‌گذرد، به طور مستمر امکانات متنوع و نوینی در آن گنجانده شده و متقاضیان خدمات پس از فروش ایساکو با سهولت بیشتری می‌توانند خدمات مورد نظر خود را با استفاده از این درگاه دریافت کنند.

خیلی از خدماتی که پیش از راه‌اندازی اپلیکیشن ایساکو، با مراجعه متقاضی به شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو و یا تماس تلفنی با مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰ میسر بود، از طریق این اپ و فقط با چند کلیک، به طور شبانه روزی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

دریافت نوبت پذیرش نمایندگی؛ درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و ... در محل موردنظر متقاضی؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش از گزینه‌های قابل استفاده در این سامانه است.

همچنین کنترل اصل بودن قطعات خریداری شده توسط متقاضی؛ دسترسی به لوکیشن و شماره تماس نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های ایساکو؛ استفاده از ابزارهای مکان محور برای نمایش موقعیت جغرافیایی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها بر روی نقشه؛ کسب دفترچه راهنمای متقاضیان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو به همراه تصاویر و اطلاع رسانی طرح‌های خدماتی هم جزو دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌باشد.

یکی از امکانات جالب این سامانه، دریافت نوبت هوشمند پذیرش در نمایندگی‌هاست، که با توجه به موقعیت مکانی درخواست دهنده انجام می‌گیرد و این امکان وجود دارد که متقاضی نمایندگی‌های تخصصی نزدیک به محل مورد نظر خود را در نقشه یافته و نوبت دریافت کند.

بعد از ثبت نوبت در نمایندگی مورد نظر، یک پیامک حاوی تاریخ و زمان مراجعه به تعمیرگاه برای متقاضی ارسال شده و یک رویداد با امکان یادآوری در تقویم گوشی ثبت می‌شود که نوبت یاد شده را به وی یادآوری می‌کند. در زمان مراجعه هم امکان همراهی متقاضی تا نمایندگی از طریق نرم‌افزارهای مکان یاب بر روی اپلیکیشن ایساکو فعال می‌شود.

از دیگر نکات جالب این سامانه هم می‌توان به کاربری ساده برای تمام مخاطبان اشاره کرد. تمام قابلیت‌های این نرم‌افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را داراست.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar