خدمات اروپایی گروه بهمن در تعمیرگاه‌ها!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خدمات اروپایی گروه بهمن در تعمیرگاه‌ها!

نزدیک به دو سال قبل و با خصوصی‌سازی گروه صنعتی بهمن‌موتور تحولات زیادی در شرکت بهمن به ویژه خط تولید و ارائه محصولات جدید و حتی در سطح خدمات پس از فروش ایجاد شد.

با این روند و با ورود برند هاوال بهمن سعی کرد تا خدمات پس از فروش خود را گسترده‌تر از پیش کند. گروه بهمن نگاه بخصوصی به قطعات یدکی داشته و مساحت بسیار بزرگی را در نظر گرفته تا قطعات یدکی زیادی را در این فضا انبار کند. پیش از ورود محصولات تازه به ویژه هاوال، نیروهای شرکت بهمن تحت کلاس‌های آموزشی خدمات پس از فروش قرار گرفتند و بطور مثال برای هاوال H2 نزدیک بهمن ماه سال قبل آموزش دیده‌اند. همینطور حتی در شوروم های ساخته شده هم بازنگری شده و در یک بازه زمانی تمامی شوروم های گروه بهمن به این استاندارد تبدیل می‌شوند. همینطور گروه بهمن سال قبل سفارش بسیار بزرگی را برای قطعات از ژاپن و چین داشته و با وضعیت جدید تحریم‌ها و محدودیت‌های بوجود آمده حتی تا یک سال آینده هم به ویژه برای محصولات ژاپنی مشکلی ندارند و تا یک سال آینده راه‌های تازه‌ای برای واردات قطعات بوجود خواهد آمد.

قطعات وارد شده به دست شرکت بهمن با ارز دولتی بوده و هیچ افزایش قیمتی برای قطعات نداشته است. در مورد توسعه نمایندگی‌ها تابحال و در هفته‌های قبل ۱۵ نمایندگی به این شبکه اضافه شده‌اند و این روند رو به افزایش است.

محدوده تعهدات شرکت در مورد محصولات ارائه شده قانونا همانند دیگر کمپانی‌های بزرگ جهان ۱۰ ساله است و شرکت بهمن حتی هم اکنون قطعات میتسوبیشی پاژرو را نیز در انبار دارد و سفارش تأمین را هم دارد. بنابراین هیچ نگرانی در مورد خدمات پس از فروش خودروهای فروخته شده به دست گروه بهمن از جمله بسترن B30 و یا بسترن B50f نیست. حتی گروه بهمن به تازگی یک سفارش بزرگ را برای واردات قطعات دارد تا انبار خود را تکمیل‌تر کند. تا به حال نزدیک به ۵۲۰۰ بسترن B50f تولید شده که هنوز بیش از ۲۱۰۰ دستگاه آن هنوز در شرایط گارانتی است.

هم اکنون گروه بهمن با همکاری شرکت ماهکس وظیفه توضیع قطعات به نمایندگی‌ها را انجام می‌دهد که با سرعت زیاد بتواند قطعات درخواستی نمایندگی‌ها را به نمایندگی‌ها برساند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar