سایپا امکان تولید محصولات رنو را ندارد!

بروزرسانی در: چهارشنبه 23 آبان 97 ساعت 11:28
سایپا امکان تولید محصولات رنو را ندارد!

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بر اساس گزارش حضوری که از مدیران گروه سایپا روز پیش دریافت کرده‌ایم اعلام کردند که امکان ادامه تولید محصولات رنو را ندارند و باید بر اساس قرارداد در خصوص متقاضیان عمل کنند.

فریدون احمدی، در مورد عدم تولید محصولات رنو توسط خودروسازی سایپا علی رغم وجود شمار زیادی قطعات اصلی ساندرو و آل ۹۰ در انبارهای این گروه، اظهار داشت: بعید است که مدیران سایپا مرتکب چنین بداخلاقی‌هایی شوند، قطعاً اگر اعلام می‌کنند که امکان تولید ندارند با کمبود و کسری قطعات رو به رو هستند، چون خودرو از شمار چند هزار قطعه تشکیل می‌شود که نبود شماری از آنها تولید را متوقف می‌کند.

سایپا ملزم به عمل تعهدات و مفاد مندرج در قرارداد است

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه از مسئولان خودروسازی سایپا درخواست کرده‌ایم که با تمام توان به تعهدات خود عمل کنند و خودروهای ثبت نامی را به متقاضیان تحویل دهند، گفت: اگر امکان تولید محصولات وجود نداشته باشد باید بر اساس قرارداد منعقد شده با متقاضیان عمل کنند.

خودروسازان خارجی مجبور به ترک ایران شده‌اند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه چه تضامین در قراردادهای منعقد شده خودروسازان داخلی با طرفین خارجی وجود داشته تا وضعیت این چنینی را شاهد نباشیم، اظهار داشت: طرفین خارجی سرمایه خود را در کشور باقی گذاشته‌اند و هزینه بسیار زیادی کرده‌اند ولی متاسفانه به خاطر فشارهای اعمالی مجبور به ترک ایران شدند.

خرید نیمی از سهم کارخانه کاشان توسط رنو

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه رنو ۱۲۰ میلیون دلار به منظور خرید نیمی از کارخانه کاشان پرداخت کرده است، تصریح کرد: سایپا تا آخرین خودرویی که امکان تولید آن وجود دارد را باید تولید کند، نباید به شایعات مطرح شده در مورد عدم تمایل تولید سایپا توجه کرد.

سایپا امکان تولید محصولات رنو را ندارد

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آخر با تاکید بر اینکه سایپا خودروساز دولتی است و سود آن به جیب مدیریت نمی‌رود و مدیران آن در پی جلب رضایت متقاضیان هستند، یادآوری کرد: بر اساس گزارش حضوری که از مدیران سایپا روز پیش در مورد شرایط این خودروسازی دریافت کردیم اعلام کردند که امکان ادامه تولید محصولات رنو را ندارند و باید بر اساس قرارداد در مورد متقاضیان عمل کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "سایپا امکان تولید محصولات رنو را ندارد!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

کارخانه کاشان توسط گروه PSA (پژوه – سیتروئن) خریداری شده است نه توسط رنو .