آکورا TLX با تفاوتهای چشم گیر نسبت به نسلهای پیشین

بروزرسانی در: چهارشنبه 1 بهمن 99 ساعت 10:46
آکورا TLX با تفاوتهای چشم گیر نسبت به نسلهای پیشین

اگه خیلی با  برند اکورا اشنا نیستید  باید بگوییم که اکورا  و هوندا در واقع یک شرکت هستند و محصولات این خودرو سازی با برند اکورا و هوندا در بازار جهانی عرضه می شود. اکورا امسال با یک محصول استثنایی وارد بازار شده و آن طور که از شواهد پیداست قرار است کاملا خودنمایی کند. فقط کافی است نگاهی به مشخصات  فنی این خودرو بیندازید متوجه خواهید شد که  اکورا TLX تایپ S  مدل ۲۰۲۱ تفاوت زیادی با مدلهای قدیمی خود دارد. امسال  اکورا با یک سدان سریع و نسبتا بزرگ وارد بازار می شود.

tlx front

این خودرو از یک پیشرانه توربو شارژ سه لیتری با قدرت ۳۵۵ اسب بخاروگشتاور ۴۸۰ نیوتون متر بهره می برد  و قرار است با رقبای بزگ خودش که در کلاس ائودی، مرسدس بنز، بی ام و البته اینفینیتی هستند رقابت کند. این موتور شش سیلندر تمام قدرت را به چهار چرخ ارسال می کند و این نکته این نوید را به ما می دهد که ما با یک خودرو پیستی با عملکرد بالا روبه رو هستیم. جالب است بدانید که اکورا برای اینکه این خودرو را سریع تر به طرفداران خودش معرفی کند از این خودرو به عنوان خودرو ایمنی در مسابقات پایکس پیکس استفاده می کند. واین یعنی چند ماه قبل از این که این خودرو به بازار بیاید می توانیم ان را به عنوان خودرو ایمنی در مسابقات پایکس پیکس ببینیم .البته قرار است به عنوان خودرو ایمنی با دو پیشرانه دیده شود که پیشرانه دوم یک پیشرانه دو لیتری ضعیف تر است. وقتی به طراحی این خودرو نگاه می کنیم انگار با یک خودرو مسابقه ای روبه رو هستیم که در پیت استاپ منتظر تعویض تایر است! بال عقب نسبتا بزرگ سپرها پف کرده ، دیفیوزر های بزرگ، همه ی اینها نشان دهنده این است  که اکورا قرار است در پیست رقبای خود را به خاک و خون بکشد.

back

پاییز امسال نسخه استاندارد TLX وارد بازار می شود و البته باید بینیم قیمت این خودروچقدرخواهد بود. بازه قیمتی منطقی برا ی این خودرو حدود ۴۰ تا ۴۵ هزار دلار است، بازه ای که کیا استینگر جدید را در آن به فروش خواهد گذاشت.

نویسنده: دانیال جهاندار

interior

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar