رونمایی کیا EV6 مدل ۲۰۲۵

سه شنبه 25 اردیبهشت 03 ساعت 16:17
رونمایی کیا EV6 مدل 2025

شرکت کیا از جدیدترین نسخه خودروی برقی EV6 مدل ۲۰۲۵ با تغییرات ظاهری و داخلی و بهبودهای فنی رونمایی کرد.

اولین خودروی برقی ویژه کیا از اواخر سال ۲۰۲۱ در دسترس مشتریان بوده است. در این بازه زمانی، EV6 توانسته به فروش بیش از ۲۱۰ هزار دستگاهی برسد که نشان از موفقیت این خودرو دارد. به منظور حفظ این روند کره‌ای‌ها فیس لیفت EV6 مدل ۲۰۲۵ را رونمایی کرده‌اند تا وضعیت رقابتی خودرو در این کلاس حفظ شود. یکی از تغییرات خودروی موردبحث را می‌توان چراغ‌های جلوی تیزتر هم‌راستا با EV9 دانست

کیا تصاویر مربوط به هر دو نسخه استاندارد و GT لاین را منتشر کرده و در مدل دوم یک نوار نورانی هم در قسمت جلو وجود دارد. این دو تریم با سپرهای متفاوت از یکدیگر متمایز می‌شوند. از آنجایی که با یک خودروی فیس لیفت شده طرف هستیم بنابراین پروفایل جانبی EV6 مدل ۲۰۲۵ تغییری نکرده اما مشتریان می‌توانند رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی را سفارش دهند.

با اینکه کابین خودرو کاملاً آشنا به نظر می‌رسد اما کیا EV6 مدل ۲۰۲۵ از فرمان سه پره جدید و فریم به‌روز نمایشگرها سود می‌برد. کیا همچنین سیستم تائید هویت با اثرانگشت، هدآپ دیسپلی ۱۲ اینچی و آینه وسط دیجیتالی را به خودروی خود افزوده است. نکته مثبت دیگر درباره این خودروی برقی به حذف تریم پیانو بلک براق در کنسول مرکزی مربوط می‌شود.

در قدم بعدی باید به تغییراتی بپردازیم که در معرض دید نیستند. EV6 مدل ۲۰۲۵ از کیسه‌های هوای ردیف دوم و ستون‌های B ضخیم‌تر برای افزایش استحکام بدنه استفاده می‌کند. همچنین موتورهای برقی این خودرو هم‌اکنون صدای کمتری تولید می‌کنند و کیفیت و راحتی سواری خودرو هم با بازنگری در جذب‌کننده‌های شوک افزایش یافته است. علاوه بر این متریال ایزوله کننده صدای بیشتری در اطراف موتورها وجود دارد. به‌روزرسانی از راه دور کیا نیز شامل موارد بیشتری شده و اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم هم به‌صورت استاندارد در کیا EV6 مدل ۲۰۲۵ ارائه شده‌اند.

کره‌ای‌ها با حذف باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی قبل یک مجموعه بزرگ‌تر ۸۴ کیلووات ساعتی را نصب کرده‌اند. با استفاده از شارژر سریع می‌توان در عرض ۱۸ دقیقه شارژ باتری را از ۱۰ به ۸۰ درصد رساند. مدل دیفرانسیل عقب برد بلند EV6 هم‌اکنون شعاع حرکتی ۴۹۴ کیلومتری دارد که نسبت به برد ۴۷۴ کیلومتری نسخه پیشین بهبود مناسبی را نشان می‌دهد. کیا EV6 مدل ۲۰۲۵ از ماه آینده راهی بازار کره جنوبی خواهد شد و به تدریج این خودرو وارد بازارهای دیگر نیز می‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar