نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ هم لغو شد

بروزرسانی در: جمعه 28 آبان 00 ساعت 13:37
نمایشگاه خودروی دیترویت 2020 هم لغو شد

نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ که قرار بود ماه ژوئن امسال برگزار شود، به علت بحران ویروس کرونا لغو شده و محلی که نمایشگاه در آن قرار بود برگزار شود به یک بیمارستان صحرایی تبدیل خواهد شد تا بدین ترتیب دولت بتواند با بحران کرونا که هر روز در ایالت میشیگان جدی‌تر می‌شود مقابله کند.

نمایشگاه دیترویت که با نام رسمی نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی NAIAS شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های خودروی دنیا محسوب می‌شود. این نمایشگاه همه ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شد، ولی برای نخستین بار امسال قرار بود این نمایشگاه در ماه ژوئن شروع به کار کند.

تا قبل از نمایشگاه دیترویت، بحران ویروس کرونا نمایشگاه خودروی ژنو را نیز امسال در کشور سوئیس لغو کرده بود. نمایشگاه خودروی نیویورک نیز که قرار بود ماه آوریل برگزار شود، فعلاً به تاریخ دیگری موکول شده است. محل برگزاری نمایشگاه دیترویت که Javits Center نام دارد، قرار است به زودی به یک بیمارستان صحرایی تبدیل شود.

راد آلبرتس، مدیر اجرایی نمایشگاه خودروی دیترویت در این باره گفته: «گرچه ما از این اتفاق ناراحت هستیم، ولی برای ما چیزی بالاتر از سلامتی، ایمنی و راحتی شهروندان دیترویت و ایالت میشیگان نیست و ما هر آن چه در توان داشته باشیم برای کمک به جامعه خود در مسیر مبارزه با ویروس کرونا انجام خواهیم داد. در حالی که بیش از ۱۰۰ مرکز نمایشگاهی در سراسر کشور در حال تبدیل شدن به بیمارستان‌های صحرایی هستند، برای ما کاملاً مشخص شد که می‌توانیم مرکز Javits Center را نیز به یک بیمارستان صحرایی به منظور خدمت به مردم تبدیل کنیم.»

نمایشگاه خودروی دیترویت سالیان سال است که در این مرکز برگزار می‌شود که قبلاً Cobo Center نام داشت. مدیران NAIAS می گویند نمایشگاه خودروی دیترویت ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. تغییر زمان برگزاری نمایشگاه از ژانویه به ژوئن بخشی از برنامه برگزارکنندگان برای استفاده از ظرفیت مراسم‌های خارج سالن، برگزاری تست درایو و دیگر برنامه‌های تفریحی بود. با کنسل شدن نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰، شهر دیترویت به مدت دو سال و نیم بدون برگزاری نمایشگاه خودرویی خواهد بود. آخرین نمایشگاه خودروی دیترویت ژانویه سال ۲۰۱۹ برگزار شده بود.

autoblog

منبع: Z4Car

بیشتر بخوانید : 

نمایشگاه خودرو لوس آنجلس ۲۰۲۱

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar