افزایش ۷ تا ۱۰ میلیون تومانی خودروهای گاز سوز

بروزرسانی در: دوشنبه 4 آذر 98 ساعت 17:06
افزایش 7 تا 10 میلیون تومانی خودروهای گاز سوز

عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: بعد از تغییرات قیمت و سهمیه ‌بندی بنزین، قیمت خودروهای گازسوز از ۷ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

علی‌رضا پورحسنی در مورد آخرین شرایط بازار خودرو گفت: در ۱۰ روز گذشته بازار روند افزایشی داشته و از اوایل هفته پیش که قیمت ارز افزایش یافت، شتاب افزایشی قیمت‌ها بیش از گذشته شد. ولی در هفته جاری قیمت بیشتر خودروها ثابت مانده و بعضی خودروها هم روند کاهشی به خود گرفته است.

وی در مورد اثرات افزایش قیمت بنزین بر روی خودروهای داخلی و خارجی گفت: تا پیش از اعلام ناگهانی قیمت جدید بنزین و سهمیه‌بندی آن، شاهد یک شیب ملایم افزایش قیمت بودیم که دلیل اصلی آن هم عرضه کم از طرف خودروسازها و تعویق تعهدات آنها بود. در کنار این عوامل افزایش و سهمیه‌بندی بنزین موجب شد که شاهد یک جهش قیمتی در بازار خودرو باشیم.

عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل در مورد آخرین شرایط خودروهای گازسوز گفت: پس از تغییرات قیمت و سهمیه‌بندی بنزین قیمت خودروهای گازسوز از ۷ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. همچنین قیمت خودروهای هیبریدی هم از ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون افزایش داشت که به نظر می‌رسد این افزایش بیشتر به لحاظ روانی بوده است.

پورحسنی تصریح کرد: اگر تغییری در میزان عرضه خودرو رخ ندهد وضعیت قیمت‌ها به همین گونه باقی خواهد ماند.

قیمت بعضی خودروها در روز دوشنبه به شرح زیر است:

پژو ۴۰۵ بنزینی ۸۵ میلیون تومان

پژو ۴۰۵ گازسوز ۹۵ میلیون تومان

پراید ۱۳۱ ۵۰ میلیون تومان

پراید ۱۱۱ ۵۲ میلیون و پانصد هزار تومان

ساندرو استپ وی ۲۱۰ میلیون تومان

ساندرو اتومات ۲۰۰ میلیون تومان

سراتو ۳۱۵ میلیون تومان

تیبا ۵۸ میلیون تومان

تیبا ۲ ۶۲ میلیون و پانصد هزار تومان

نود اقتصادی

قیمت خودروهای دوگانه سوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar