خریدهای هیجانی قیمت خودرو را افزایش داد

چهارشنبه 6 آذر 98 ساعت 16:28
خریدهای هیجانی قیمت خودرو را افزایش داد

به عقیده فعالان بازار افزایش قیمت بنزین موجب شد تا هفته پیش خریدهای هیجانی در بازار اتفاق بیفتد ولی این هفته بازار با ثبات قیمت بهتری نسبت به هفته گذشته مواجه است.

بازار خرید و فروش خودرو این هفته شاهد نوسانات قیمتی در انواع محصولات داخلی بوده است. البته رشد قیمتهای این هفته نسبت به هفته پیش رقم کمتری را به خود اختصاص داده است. به عقیده فعالان بازار افزایش قیمت بنزین موجب شد تا هفته پیش خریدهای هیجانی در بازار اتفاق بیفتد. به همین خاطر خریداران به امید افزایش بیشتر قیمت‌ها خودروها را خریداری می‌کردند ولی این هفته بازار با ثبات قیمت بهتری نسبت به هفته اخیر رو به رو است. این موضوع عاملی شده تا خریداران برای عدم ضرر بیشتر تمایل به فروش خودرو داشته باشند ولی مشتری در بازار نباشد.

در بازار امروز سمند LX با قیمت ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا با رشد قیمتی یک میلیون تومانی با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان، پژوه ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۱۰۹ میلیون تومان، سمند EF7  با افزایش سه میلیون تومانی با قیمت ۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه براین سایپا ۱۱۱ هم با رشد یک میلیون تومانی با قیمت ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، چانگان با کاهش دو میلیون تومانی با قیمت ۱۹۶ میلیون تومان، استپ وی با افزایش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۱۳ میلیون تومان، کوئیک اتوماتیک با قیمت ۹۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. سراتو هم امروز با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۳۱۴ هزار تومان و پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۳۳۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar