تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو در روزهای پایانی سال

دوشنبه 20 اسفند 97 ساعت 13:11
تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو در روزهای پایانی سال

به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم. مثل سال‌های پیش، مشتریان بیشتر از قبل دغدغه تحویل خودروهای ثبت نامی خود را دارند. در حالی که نمایندگان فروش محصولات برندهای دیگر شرایط نامشخصی در تحویل خودروهای قرارداد شده مشتریان خود دارند و در تحویل خودروهای مشتریان در سررسید مقرر تأخیر دارند، روند تحویل خودروهای مدیران خودرو فارغ از همه بهانه‌ها در زمان مقرر انجام می‌گیرد.

مدیران خودرو به عنوان یک گروه تولید کننده خودرو در ایران هم متأثر وضعیت گوناگون اقتصادی جاری در کشور است، اما به این حال سعی دارد کمترین تاثیرات منفی را به متقاضیان خود منتقل کند. در این راستا با محوریت قرار دادن رضایتمندی مشتریان کلیه واحدهای اجرایی با بکار گیری کلیه توان و امکانات خود در برآورده شدن این مهم اقدام خواهند کرد. با توجه به روزهای پایانی سال و اهمیت تحویل به موقع محصولات به مشتریان، گروه مدیران خودرو تحویل خودروهای مشتریان خود را با شتاب بیشتر در دستور کار قرار داده و سعی دارد فرآیند تحویل خودروهای خود را بهتر از گذشته بهبود بخشد.

هم اکنون کلیه تعهدات عمومی مدیران خودرو در هر دو برند ام وی‌ام و چری در زمان مقرر و مطابق سر رسید خود به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده می‌شود. نمایندگان مجاز این گروه در سراسر کشور موظف با پاسخگویی لازم به مشتریان و اعضای خانواده بزرگ مدیران خودرو در حوزه‌های خدمات فروش و پس از فروش شده‌اند. بدون شک این مسیر در نهایت منجر به رضایتمندی مشتریان و اعتماد سازی لازم بعنوان اصل مشتری مداری به این برند خواهد بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

14 دیدگاه ها برای "تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو در روزهای پایانی سال"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهدی
مهمان

سلام
از کدام تحویل بموقع محصولات مدیران خودرو صحبت می کنید بنده طبق قرارداد می بایست ۳۰ روز کاری خودرو ثبت نامی ام را این شرکت تحویل دهد اما ۱۰ روز هم از تاربخ گفته شده گذشته و ۲ قسط هم پرداخت کردم اما همچنان خودرو را تحویلم نداده اند . این خودرو ساز خیلی بد قول هست .