پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 به زودی تحویل خریداران خواهد شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
پژو 2008 و سیتروئن C3 به زودی تحویل خریداران خواهد شد

رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی اعلام کرد با تأمین شدن قطعات مورد نیاز، تمام خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 که قبل از این پیش فروش شده‌اند تولید و تحویل خریداران خواهد شد.

محمدرضا نجفی منش اظهار کرد: پس از برجام و ورود خودروسازان بین‌المللی به ایران، ایران خودرو همکاری با پژو و سایپا همکاری با سیتروئن را شروع کردند.

وی با ذکر این که این دو خودروساز فرانسوی برای ورود به بازار ایران ملزم به سرمایه‌گذاری در ایران شدند، یادآوری کرد: در پی آن در قدم نخست همکاری مشترک خودروسازان ایرانی و فرانسوی، دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 به خطوط تولید آمده و شمار قابل توجهی از این خودروها پیش فروش شد.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی ادامه داد: با این حال بعد از خروج آمریکا از برجام با فشارهای غیرقانونی این کشور به کمپانی‌های بین‌المللی، دو گروه پژو و سیتروئن مجبور به تعلیق فعالیت‌های خود در ایران شدند.

وی افزود: با وجود تعلیق فعالیت پژو سیتروئن در ایران، براساس جدیدترین اخبار به دست آمده تمام قطعات لازم برای تولید خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 پیش فروش شده در گذشته، تأمین شده و در آینده این خودروها تولید و تحویل خریداران خواهد شد.

نجفی منش با ذکر این که مسولان پژو سیتروئن به خاطر سرمایه گذاری انجام داده در ایران خیلی علاقه‌مند به ادامه فعالیت‌های خود در ایران هستند، تصریح کرد: در این خصوص مسئولان این خودروسازان فرانسوی در پی راهکاری هستند تا بتوانند همکاری با خودروسازان داخلی را ادامه دهند؛ اگرچه که فعلاً فعالیت آنها در ایران معلق است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 به زودی تحویل خریداران خواهد شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محسن
مهمان

چه وقت تحویل می دهید ؟؟؟؟؟؟؟
این حق مشتری هست که چه وقت ماشینش به دستش می رسه
یکی این را پیگیری کنه !