اضافه شدن سه مدل هیبریدی به خانواده پورشه کاین مدل ۲۰۲۰

سه شنبه 22 مرداد 98 ساعت 16:44
اضافه شدن سه مدل هیبریدی به خانواده پورشه کاین مدل 2020

شرکت پورشه امروز از سه مدل کاین ۲۰۲۰ رونمایی کرده که در بالاترین جایگاه خانواده کاین کوپه و استاندارد قرار می گیرند. پورشه کاین توربو اس E-Hybrid و برادر کوپه خود موتور هشت سیلندر خورجینی توربو اس را با موتور الکتریکی کاین E-Hybrid در واقع ترکیب کرده اند. مدل های توربو اس قوی ترین نمونه های تولیدی تاریخ کاین هستند و خروجی هایی برابر با ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۹۸ نیوتن متر گشتاور از موتور ۴ لیتری ۵۴۱ اسب بخاری توربو دوقلوی هشت سیلندر خورجینی و یک موتور الکتریکی ۱۳۴ اسب بخاری تولید می کنند. این عدد تقریبا ۳۷ اسب بخار کم تر از پورشه پانامرا توربو اس E-Hybrid با همان پیشرانه است، ولی خروجی گشتاور آن ۵۰ نیوتن متر از پانامرا توربو اس بیشتر می باشد. هر دو مدل صفر تا صد را می توانند در ۳.۶ ثانیه پر کنند و حداکثر سرعتشان روی ۲۹۴ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

از سوی دیگر پورشه کاین E-Hybrid کوپه مدل ۲۰۲۰ موتور شش سیلندر خورجینی ۳ لیتری توربو و موتور الکتریکی کاین E-Hybrid را ترکیب کرده و ۴۵۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. صفر تا صد این خودرو معادل ۴.۷ ثانیه بوده و حداکثر سرعت محدود شده ای برابر با ۲۵۲ کیلومتر بر ساعت دارد.

این سه مدل هیبریدی به برخی نشانه های ظاهری مانند کالیپرهای ترمز سبز و همچنین نشان هایی خاص روی بدنه مجهز خواهند شد تا در قیاس با دیگر مدل ها قابل تشخیص باشند. کاین توربو اس E-Hybrid جدید به یک اسپویلر سقف فعال ۵ موقعیتی مانند آن چه روی کاین توربو استاندارد ارائه شده مجهز است. هر دو مدل کاین کوپه هیبریدی نیز این اسپویلر سقف را دارند و یک اسپویلر سازگار شونده نیز زیر آن نصب شده که تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می تواند باز شده و پایداری آیرودینامیکی خودرو را افزایش بدهد.

اضافه شدن سه مدل هیبریدی به خانواده پورشه کاین مدل 2020

پکیج اسپرت کرونو به صورت استاندارد روی هر سه مدل ارائه شده و شاهد عرضه آپشن های زیاد دیگری نیز هستیم. دو مدل توربو اس E-Hybrid همچنین به موارد دیگری مانند ترمزهای کامپوزیت سرامیکی، سیستم کنترل دینامیک شاسی پورشه، سیستم مبدل گشتاور، صندلی های اسپرت هوشمند قابل تنظیم در ۱۸ جهت، فلاپ هم رنگ با بدنه روی گلگیرها و شارژر آنبرد ۷.۲ کیلوواتی مجهزند. این شارژر پک باتری ۱۴.۱ کیلووات ساعتی را با برق ۲۴۰ ولتی می تواند ظرف ۲.۵ ساعت پر کند.

کاین E-Hybrid کوپه نیز به صندلی های قابل تنظیم در ۸ جهت، سقف پانورامای ثابت و رینگ های ۲۰ اینچی کاین دیزاین مجهز است. به جز سیستم مبدل گشتاور، تمام آن چه به صورت استاندارد روی مدل های توربو هیبریدی ارائه شده را می توان روی E-Hybrid کوپه نیز سفارش داد.

این سه مدل هیبریدی از سه ماهه نخست سال آتی میلادی وارد نمایندگی های پورشه خواهند شد. اطلاعات بیشتر در مورد این خودروها قبل از ورود آن ها به بازار منتشر می شود.

قیمت کاین E-Hybrid کوپه از ۸۷ هزار و ۷۵۰ دلار شروع می شود. این قیمت تقریبا ۵۳۰۰ دلار بیشتر از کاین E-Hybrid استاندارد است. کاین توربو اس E-Hybrid قیمت پایه ای برابر با ۱۶۳ هزار و ۲۵۰ دلار دارد که تقریبا ۳۷ هزار و ۴۰۰ دلار گران تر از توربو اس می باشد. قیمت پایه کاین توربو اس E-Hybrid کوپه نیز از ۱۶۵ هزار و ۷۵۰ دلار شروع می شود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar