جزئیات پیشرانه و تجهیزات جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱

بروزرسانی در: چهارشنبه 25 دی 98 ساعت 21:30
جزئیات پیشرانه و تجهیزات جنسیس GV80 مدل 2021

کراس آور جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ اوایل ماه جاری به صورت نصفه و نیمه رونمایی شد. اکنون شرکت تصاویر جدید و همچنین اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد پیشرانه‌ها و جزئیات تجهیزات و آپشن های این کراس آور جذاب منتشر کرده است. از نظر ظاهری خودرو دقیقاً همان چیزی است که پیش بینی می‌شد و بسیاری از عناصر طراحی آن با مدل کانسپت یکسان هستند. بدنه خودرو ظاهری بسیار جذاب و پر زرق و برق داشته و داخل کابین، با یک طراحی لوکس و جادار روبرو هستیم. جنسیس به منظور کاهش وزن خودرو مواردی مانند کاپوت، درها و در عقب را از جنس آلومینیوم ساخته است.

همان طور که گفته شد، علاوه بر انتشار تصاویر بهتری از خودرو، شرکت همچنین جزئیات پیشرانه‌ها و تجهیزات و امکانات آن را نیز منتشر کرده است. جنسیس در بازارهای مختلفی جهانی این خودرو را به سه موتور عرضه خواهد کرد و در بازار آمریکا، این خودرو قرار است با دو پیشرانه فروخته شود. اولین موتور یک ۳ لیتری توربو دیزلی با ۲۷۴ اسب بخار قدرت و ۵۸۸ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. همان طور که حدس زده‌اید، این پیشرانه قرار نیست در آمریکا عرضه شود.

جزئیات پیشرانه و تجهیزات جنسیس GV80 مدل 2021

دو گزینه بعدی یک ۲.۵ لیتری چهار سیلندر و یک ۳.۵ لیتری شش سیلندر هستند. ما انتظار داریم موتور ۲.۵ لیتری شبیه پیشرانه توربوی عرضه شده روی هیوندای سوناتا ان لاین باشد. این موتور همچنین احتمالاً در مدل پایه جنسیس G70 نیز ارائه خواهد شد. این پیشرانه حداقل ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. اطلاعات زیادی از موتور ۳.۵ لیتری در دست نیست زیرا در حال حاضر جنسیس پیشرانه‌ای با این حجم در محصولات خود ندارد. برخی می گویند این موتور در واقع نسخه با حجم بیشتر موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۳ لیتری توربو دوقلویی است که روی G70، G80، G90 و کیا استینگر عرضه شده است. این موتور ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد. تمام موتورها به سیستم دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل و احتمالاً همان گیربکس هشت دنده اتومات استفاده شده در دیگر مدل‌های جنسیس مجهز خواهند شد. مدل‌های دو دیفرانسیل جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ فروخته شده در آمریکا از یک دیفرانسیل عقب لغزش محدود بهره می‌برند.

جزئیات پیشرانه و تجهیزات جنسیس GV80 مدل 2021

این خودرو به تکنولوژی‌ها و امکانات بسیار مدرن و لوکسی هم مجهز شده است. سیستم تعلیق الکترونیکی قابل تنظیم یک دوربین دارد که وضعیت جاده را مشاهده کرده و به منظور بهبود سواری تنظیمات را تغییر می‌دهد. سیستم ناوبری جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ یک حالت واقعیت مجازی مشابه آن چه توسط مرسدس استفاده شده دارد و اطلاعات روی یک تصویر ویدیویی نمایش داده می‌شود. فید ویدیویی مذکور روی یک صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۴.۵ اینچی نمایش داده می‌شود که برای ورود متن قابلیت تشخیص دست خط را هم دارد. جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ یک سیستم کروز کنترل هوشمند پیشرفته با قابلیت کمکی فرمان و کمکی تغییر لاین خودکار دارد. کروز کنترل این خودرو همچنین یک سیستم هوش مصنوعی دارد که می‌تواند خود را با سبک رانندگی مالک هماهنگ کند. سیستم حذف صداهای مزاحم به صورت استاندارد روی خودرو عرضه شده و صندلی‌های برقی و قابل تنظیم عقب با گرم کن و تهویه آپشن هستند. امکان سفارش جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ با سه ردیف صندلی هم وجود دارد.

نسخه دیزلی این خودرو ابتدا در بازار کره با قیمت پایه ۶۵.۸ میلیون وون (۵۷ هزار دلار) فروخته خواهد شد. جزئیات قیمتی آن برای بازارهای جهانی هنوز معلوم نیست و نزدیک به زمان ورود به بازار اعلام خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

 

روند پیشرفت کمپانی هیوندای

رونمایی از فیس لیفت جنسیس G90 مدل ۲۰۲۰ در کره + تصاویر

جزئیات قیمتی فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل ۲۰۲۰

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar