نسل جدید اسمارت فورتو و فورفور الکتریکی رونمایی شد + تصاویر

بروزرسانی در: شنبه 16 شهریور 98 ساعت 21:15
نسل جدید اسمارت فورتو و فورفور الکتریکی رونمایی شد + تصاویر

شرکت اسمارت در حالی مدل جدید اسمارت فورتو EQ، فورتو کبریو EQ و فورفور EQ را یک نسل جدید می‌نامد که آن‌ها برای ساخت این خودروها صرفاً پیشرانه‌های الکتریکی را جانشین پیشرانه‌های احتراق داخلی کرده‌اند و شاهد تغییر پلت فرم نبوده‌ایم. شرکت اسمارت تقریباً ۱۲ سال است که پیشرانه الکتریکی ED را روی مدل‌های مختلف خود ارائه می‌کند و پک باتری ۱۷.۶ کیلووات ساعتی و ظرفیت پیمایش الکتریکی ۱۶۰ کیلومتری حتی در این مدل‌های جدید نیز تغییر نکرده‌اند.

در طراحی بدنه، یک جلوپنجره بزرگ بسیار به چشم می زند. به طور کلی رخ نسل جدید این مدل‌های اسمارت المان‌های عمودی زیادی داشته و همین سبب شده تا خودروها متفاوت‌تر از مدل فعلی به نظر برسند. در دو مدل فورتو و فورفور جلوپنجره اندکی متفاوت می‌باشد و از روی آن می‌تواند دو مدل را از هم تشخیص داد. لوگوهای اسمارت که قبلاً روی توری جلوپنجره قرار می‌گرفتند جای خود را به لوگوتایپ هایی کوچک روی کاپوت داده‌اند. توری جلوپنجره را برای اولین بار می‌توان هم رنگ بدنه سفارش داد.

از دیگر موارد قابل توجه این بخش می‌توانیم به آپشن چراغ‌های فول LED و چراغ‌های عقب LED جدید اشاره کنیم. داخل کابین، طراحی جدید کنسول مرکزی فضای ذخیره سازی بهتری در اختیار سرنشین‌ها قرار می‌دهد. فضای جدید می‌توان حتی بزرگ‌ترین موبایل‌های هوشمند و دو لیوان بزرگ را به لطف یک جالیوانی جداشونده داخل آن جای داد. از آن جایی که سیستم اطلاعات سرگرمی جدید از تلفن همراه به طور مفصل پشتیبانی می‌کند وجود چنین فضایی می‌تواند بسیار به درد بخور باشد. اپلیکیشن Smart EQ در نسخه جدید خود بازخوردهای کاربران را بهتر به کار می‌گیرد، با برنامه‌های مختلف گوشی‌های تلفن همراه و اپل واچ هماهنگی بهتر و عمیق‌تری دارد و همچنین امکانات دیگری مانند اشتراک خودرو، پارکینگ، پیدا کردن خودرو و حتی آموزش چگونگی بهره مندی حداکثری از خودروی اسمارت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این مدل‌های جدید همچنین شاهد ارائه رنگ‌های بدنه بیشتری نیز هستیم. در فورتو رنگ‌هایی مثل قرمز، بژ و سبز لیمویی ارائه شده‌اند. در مدل فورفور برای نخستین بار می‌توان رنگ‌های بدنه سفید یخی و آبی فولادی را سفارش داد. یک رنگ کابین مشکی و آبی را نیز می‌توان سفارش داد که در کنار دوخت متضاد و تزئینات خاص، جذابیت کابین را بسیار افزایش داده‌اند. هنگام خرید هر یک از این خودروها با چهار رینگ جدید ۱۵ یا ۱۶ اینچی قابل سفارش هستند.

به لطف یک ساختار پکیج ساده‌تر، سفارش اسمارت های جدید بسیار راحت‌تر شده است. همان چهار تریم قبلی در این مدل‌های جدید نیز وجود دارند که شامل مدل پایه، مدل Passion، پالس و پرایم می‌شوند. سه پکیج آپشن نیز وجود دارند که نخستین آن‌ها Advanced نام داشته و مواردی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی خاص، جابازویی جلو و سیستم هشدار پارکینگ را به خودرو اضافه می‌کند. با خرید پکیج آپشن پرمیوم مواردی مانند سقف پانوراما، سیستم ضد باد در مدل کانورتیبل، دوربین دید عقب و توری برای کنسول مرکزی را به دست خواهید آورد. نهایتاً در صورت انتخاب پکیج گران قیمت Exclusive مواردی مثل چراغ‌های جلوی فول LED، سنسور نور و باران، چراغ مه شکن با قابلیت چرخش در پیچ‌ها، نورپردازی محیطی کابین و دوربین دید عقب تار شونده به خودرو اضافه خواهند شد.

autoblog

منبع: Z4Car

رونمایی رسمی از هیوندای i10 مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۰ با نسخه‌های ویژه مختلف به بازار می‌آید

نسل جدید نیسان جوک مدل ۲۰۲۰ بالاخره رونمایی شد + تصاویر

رونمایی از لامبورگینی سیان به عنوان اولین مدل هیبریدی شرکت + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar