کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸

بروزرسانی در: شنبه 14 بهمن 02 ساعت 11:32
کیا سراتو مدل 2017-2018

بررسی کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸

نسل سوم کیا سراتو در سال ۲۰۱۲ با کد اتاق YD معرفی و تولید شد و در سال ۲۰۱۳ به بازارهای جهانی عرضه شد و تا سال ۲۰۱۸ نیز تولید آن ادامه داشت. در سال ۲۰۱۶ نسل سوم سراتو یک فیس لیفت را تجربه کرد که اگر چه این فیس لیفت جزئی بود اما در نمای جلو دستخوش تغییرات بسیار مثبت و جذابی شده بود. همزمان با ورود این خودرو به بازارهای جهانی، شرکت اطلس خودرو بواسطه فروش مناسب نسل قبلی سراتو یعنی سراتو TD، واردات نسل جدید سراتو را نیز بر عهده گرفت که مدلهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ مدلهای قبل از فیس لیفت و مدلهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مدلهای نیوفیس هستند. در این بررسی میخواهیم سراتو ۲۰۱۷-۲۰۱۸ فیس لیفت را بررسی کنیم.

نمونه های فیس لیفت ۲۰۱۷-۲۰۱۸ در مواردی نظیر چراغهای عقب و جلو، سپرها، جلوپنجره و خروجی اگزوز به روز شده اند و اگرچه تغییرات آنچنان عجیب و غریب نبوده است اما سراتو را به خودرویی محبوب تر و با طراحی اسپرت‌تر تبدیل کرده است که کمتر کسی میتواند از چهره آن ایراد بگیرد. سراتو نیوفیس تمامی آپشنهای مدلهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ را دارد و علاوه بر آن در نسخه‌های فول شرکتی چندین آپشن دیگر را نظیر سه حالت رانندگی، سردکن صندلی شاگرد، رادار نقطه کور و صندوق برقی هوشمند اضافه‌تر دارد. البته سراتو به صورت شخصی و غیرشرکتی نیز به کشور وارد شد که همگی آنها آپشنهای نسخه های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ را دارند اما تفاوت آنها در همین چند آپشن جدید است که به نسخه های فول شرکتی اضافه شده است.

سراتو نیوفیس ۲۰۱۷-۲۰۱۸ را میتوان یکی از جذابترین و شکیل‌ترین خودروهای رده قیمتی و سگمنت خود دانست که باید به مصاف رقبایی نظیر النترا ، تویوتا کرولا ۲۰۱۴-۲۰۱۶ و حتی تویوتا پریوس ۲۰۱۶-۲۰۱۷ برود که باتوجه به طراحی جذاب، چالاکی خوب و امکانات و قیمت نسبتا مناسبش، نسبت به اکثر رقبایش بازار خرید و فروش نسبتا مناسب‌تری دارد.

نمای ظاهری کیا سراتو بسیار چشم‌نواز و اسپرت می باشد و در نمای جلو شاهد جلوپنجره ای خاص و همچنین چراغهای کشیده تر نسبت به نمونه قبل از فیس لیفت هستیم و همچنین خطوط برجسته ای که روی کاپوت کشیده شده اند نمای جذاب و اسپرتی را به نمای جلو سراتو داده اند. در بخش نمای جانبی شاهد دو خط برجسته هستیم که یکی از گلگیر جلو شروع شده و از دستگیره های در عبور کرده و به چراغهای عقب ختم میشود و دیگری یک خط منحنی رو به به بالا در قسمت پایینی دربها هست که نرسیده به گلگیرهای جلو و عقب محو میشوند. در بخش نمای عقبی نیز گرافیک چراغها نسبت به نمونه های ۲۰۱۴-۲۰۱۶ کمی تغییر کرده است و خروجی اگزوز به صورت بیضی شکل درآمده است که باعث شده بر جذابیتهای بصری این سدان کره افزوده شود. در کل سراتو ۲۰۱۷-۲۰۱۸ در بخش نمای ظاهری امتیاز بسیار بالایی میگیرد و نسبت به اکثر رقبای خودش هارمونی بیشتری بین اجزای آن دیده میشود و چشم نوازتر است. شایان ذکر است که تصاویری که در این نقد و بررسی نظاره گر خواهید بود به نظر مالک آن دچار برخی تغییرات شده است که بهتر یا بدتر شدن آن نسبت به نسخه فابریک را به عهده شما میگذاریم!

وقتی به کابین کیا سراتو وارد میشویم اگرچه همه‌چیز در دست است و ارگونومی خوبی دارد اما دیگر خبری از آن جذابیتهای نمای بیرونی نیست و نسبت به سال تولیدی، طراحی کابین مدرن به نظر نمیرسد و تا حدودی همان حال و هوای سراتو نسل قبلی TD را دارد ولی کیفیت متریال به کار رفته در کابین مناسب ارزیابی میشود. طراحی کابین کیا سراتو نسبت به النترا از طراحی ساده تری برخوردار است و در این بخش میتوان طراحی النترا را در بخش کابین، جذابتر و مدرن تر قلمداد کرد. صندلیهای سراتو در این رده قیمتی نسبتا راحت هستند و در برگیرندگی خوبی برای پا و کمر دارند و در سفرهای طولانی مدت چندان خسته نخواهید شد. سراتوهای فیس لیفت در نمونه های شرکتی همانطور که اشاره شد چند آپشن اضافه تر نسبت به مدلهای ۲۰۱۴-۲۰۱۶ دارند و با ۶ ایربگ عرضه شده اند که از امکانات رفاهی آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 و مجهز به صفحه نمایش ۴.۲ اینچی لمسی به همراه ۶ بلندگو - ورودی USB و iPod - دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان - بلوتوث- درایو مد ۳ حالته- رادار نقطه کور- صندوق برقی هوشمند- پدال تعویض دنده پشت فرمان - سیستم Flex Steer (قابلیت تنظیم عملکرد فرمان به سه حالت Comfort، Normal و Sport) - دوربین عقب - صفحه نمایش Supervision - روکش چرمی فرمان - گرمکن غربیلک فرمان - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب - گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو - قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۱۰ جهت - کروز کنترل - چراغ‌های LED برای روز در جلو و چراغ‌های LED در عقب - سیستم Smart Key - چراغ‌های هوشمند روی دستگیره و آینه‌های جانبی هماهنگ با Smart Key - سنسور پارک در جلو و عقب - رینگ‌های ۱۷ اینچی - حافظه تنظیمات صندلی راننده برای دو نفر - سیستم استارت دکمه‌ای - روکش چرمی صندلی‌ها - تزئینات کربنی - سیستم کمکی در سربالایی (HAC) - سانروف - بال عقب.

در بخش فنی، انتظار داشتیم سراتو در نسخه نیوفیس با پیشرانه قوی‌تر GDI به بازار ایران راه پیدا کند اما متاسفانه در این بخش نه تنها قوی تر نشده است بلکه بخاطر پاس کردن استانداردهای آلایندگی کمی ضعیف‌تر نیز شده است و در بخش پیشرانه مشابه هیوندای النترا ۲۰۱۷-۲۰۱۸ می باشد. کیا سراتو ۲۰۱۷-۲۰۱۸ از همان پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ MPI بهره میبرد که این پیشرانه قادر به تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه و ۱۹۲ نیوتن متر گشتاور در ۴۷۰۰ دور بر دقیقه است و نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل کند. این خودروی حدودا ۱۲۵۰ کیلوگرمی برای رساندن سرعت خود از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت طبق اعلام کاتالوگ به حدود ۱۰.۵ ثانیه زمان نیاز دارد که در عمل و در شهری مثل تهران این عدد یکی دو ثانیه بیشتر است.باک سراتو ۵۰ لیتر گنجایش دارد و مصرف ترکیبی اعلام شده برای آن حدود ۷.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است که در عمل چیزی در حدود ۸ الی ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر  بسته به نوع رانندگی می باشد.

طول، عرض و ارتفاع سراتو ۲۰۱۷-۲۰۱۸  به ترتیب ۴,۵۶۰ میلیمتر، ۱,۷۸۰ میلیمتر و ۱,۴۴۵ میلیمتر می باشد و فاصله محوری آن ۲.۷ متر می باشد که از نظر فضای کابین و راحتی سر و پای سرنشینان عقب قابل قبول است و چیزی در حد و اندازه های کرولا ۲۰۱۴-۲۰۱۶ می باشد و همین امر باعث میشود ۴ سرنشین قدبلند در سراتو مشکل خاصی از نظر محدودیت فضای کابین نداشته باشند. فضای صندوق عقب سراتو نیز  بسیار جادار است و حدود ۴۲۰ لیتر گنجایش دارد که اگر اهل مسافرت هستید فضای خوبی در اختیارتان قرار میدهد.

در بخش تجربه رانندگی با سراتو نسل سوم، به دلیل استفاده از رینگهای ۱۷ اینچی با فاق ۴۵ در این خودرو شاهد سواری نسبتا خشک و اسپرتی هستیم و علاوه بر آن صدای جاده و دست‌اندازهای ریز جاده ای تا حدودی به داخل کابین نفوذ میکند که البته این سواری خشک را تا حدود نیز میتوان تقصیر کیفیت نامناسب آسفالت ایران دانست! شتابگیری با سراتو قابل قبول است و تعویض دنده ها بسیار نرم انجام میشود و حین معکوس کشیدن به سرعت معکوس داده میشود و اصلا شاهد خنگی گیربکس یا کند بودن آن نخواهید بود و همین امر باعث میشود رضایتمندی ما از گیربکس سراتو نسبت به خودروهای هم رده اش بیشتر باشد. شیفترهای پشت فرمان نیز عکس العمل بسیار خوبی دارد و خیلی سریع دنده ها را عوض میکند که علاوه بر لذت رانندگی بیشتر، باعث میشود در سبقت‌گیری ها کم نیاورید.  یکی از معایبی که هنگام رانندگی با سراتو به چشم میخورد صدای زیاد پیشرانه به داخل کابین در دور موتورهای بالاست که این مورد در خودرویی مثل کرولا کمتر است. علاوه بر نقاط قوت ذکر شده میتوان به فرمان برقی حساس به سرعت سراتو اشاره کرد که بسیار نرم است و برای استفاده های شهری علاوه بر تو دست بودن و ارگونومی مناسب، راحتی خوبی دارد.

مشخصات کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸

نمای ظاهری کیا سراتو بسیار چشم‌نواز و اسپرت می باشد و در نمای جلو شاهد جلوپنجره ای خاص و همچنین چراغهای کشیده تر نسبت به نمونه قبل از فیس لیفت هستیم و همچنین خطوط برجسته ای که روی کاپوت کشیده شده اند نمای جذاب و اسپرتی را به نمای جلو سراتو داده اند. در بخش نمای جانبی شاهد دو خط برجسته هستیم که یکی از گلگیر جلو شروع شده و از دستگیره های در عبور کرده و به چراغهای عقب ختم میشود و دیگری یک خط منحنی رو به به بالا در قسمت پایینی دربها هست که نرسیده به گلگیرهای جلو و عقب محو میشوند. در بخش نمای عقبی نیز گرافیک چراغها نسبت به نمونه های 2014-2016 کمی تغییر کرده است و خروجی اگزوز به صورت بیضی شکل درآمده است که باعث شده بر جذابیتهای بصری این سدان کره افزوده شود. در کل سراتو 2017-2018 در بخش نمای ظاهری امتیاز بسیار بالایی میگیرد و نسبت به اکثر رقبای خودش هارمونی بیشتری بین اجزای آن دیده میشود و چشم نوازتر است. شایان ذکر است که تصاویری که در این نقد و بررسی نظاره گر خواهید بود به نظر مالک آن دچار برخی تغییرات شده است که بهتر یا بدتر شدن آن نسبت به نسخه فابریک را به عهده شما میگذاریم!

وقتی به کابین کیا سراتو وارد میشویم اگرچه همه‌چیز در دست است و ارگونومی خوبی دارد اما دیگر خبری از آن جذابیتهای نمای بیرونی نیست و نسبت به سال تولیدی، طراحی کابین مدرن به نظر نمیرسد و تا حدودی همان حال و هوای سراتو نسل قبلی TD را دارد ولی کیفیت متریال به کار رفته در کابین مناسب ارزیابی میشود. طراحی کابین کیا سراتو نسبت به النترا از طراحی ساده تری برخوردار است و در این بخش میتوان طراحی النترا را در بخش کابین، جذابتر و مدرن تر قلمداد کرد. صندلیهای سراتو در این رده قیمتی نسبتا راحت هستند و در برگیرندگی خوبی برای پا و کمر دارند و در سفرهای طولانی مدت چندان خسته نخواهید شد. سراتوهای فیس لیفت در نمونه های شرکتی همانطور که اشاره شد چند آپشن اضافه تر نسبت به مدلهای 2014-2016 دارند و با 6 ایربگ عرضه شده اند که از امکانات رفاهی آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 و مجهز به صفحه نمایش 4.2 اینچی لمسی به همراه 6 بلندگو - ورودی USB و iPod - دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان - بلوتوث- درایو مد 3 حالته- رادار نقطه کور- صندوق برقی هوشمند- پدال تعویض دنده پشت فرمان - سیستم Flex Steer (قابلیت تنظیم عملکرد فرمان به سه حالت Comfort، Normal و Sport) - دوربین عقب - صفحه نمایش Supervision - روکش چرمی فرمان - گرمکن غربیلک فرمان - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب - گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو - قابلیت تنظیم صندلی راننده در 10 جهت - کروز کنترل - چراغ‌های LED برای روز در جلو و چراغ‌های LED در عقب - سیستم Smart Key - چراغ‌های هوشمند روی دستگیره و آینه‌های جانبی هماهنگ با Smart Key - سنسور پارک در جلو و عقب - رینگ‌های 17 اینچی - حافظه تنظیمات صندلی راننده برای دو نفر - سیستم استارت دکمه‌ای - روکش چرمی صندلی‌ها - تزئینات کربنی - سیستم کمکی در سربالایی (HAC) - سانروف - بال عقب.

در بخش فنی، انتظار داشتیم سراتو در نسخه نیوفیس با پیشرانه قوی‌تر GDI به بازار ایران راه پیدا کند اما متاسفانه در این بخش نه تنها قوی تر نشده است بلکه بخاطر پاس کردن استانداردهای آلایندگی کمی ضعیف‌تر نیز شده است و در بخش پیشرانه مشابه هیوندای النترا 2017-2018 می باشد. کیا سراتو 2017-2018 از همان پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ MPI بهره میبرد که این پیشرانه قادر به تولید 150 اسب بخار قدرت در 6500 دور بر دقیقه و 192 نیوتن متر گشتاور در 4700 دور بر دقیقه است و نیروی خود را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل کند. این خودروی حدودا 1250 کیلوگرمی برای رساندن سرعت خود از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت طبق اعلام کاتالوگ به حدود 10.5 ثانیه زمان نیاز دارد که در عمل و در شهری مثل تهران این عدد یکی دو ثانیه بیشتر است.باک سراتو 50 لیتر گنجایش دارد و مصرف ترکیبی اعلام شده برای آن حدود 7.7 لیتر در 100 کیلومتر عنوان شده است که در عمل چیزی در حدود 8 الی 9 لیتر در هر 100 کیلومتر  بسته به نوع رانندگی می باشد.

طول، عرض و ارتفاع سراتو 2017-2018  به ترتیب 4,560 میلیمتر، 1,780 میلیمتر و 1,445 میلیمتر می باشد و فاصله محوری آن 2.7 متر می باشد که از نظر فضای کابین و راحتی سر و پای سرنشینان عقب قابل قبول است و چیزی در حد و اندازه های کرولا 2014-2016 می باشد و همین امر باعث میشود 4 سرنشین قدبلند در سراتو مشکل خاصی از نظر محدودیت فضای کابین نداشته باشند. فضای صندوق عقب سراتو نیز  بسیار جادار است و حدود 420 لیتر گنجایش دارد که اگر اهل مسافرت هستید فضای خوبی در اختیارتان قرار میدهد.

در بخش تجربه رانندگی با سراتو نسل سوم، به دلیل استفاده از رینگهای 17 اینچی با فاق 45 در این خودرو شاهد سواری نسبتا خشک و اسپرتی هستیم و علاوه بر آن صدای جاده و دست‌اندازهای ریز جاده ای تا حدودی به داخل کابین نفوذ میکند که البته این سواری خشک را تا حدود نیز میتوان تقصیر کیفیت نامناسب آسفالت ایران دانست! شتابگیری با سراتو قابل قبول است و تعویض دنده ها بسیار نرم انجام میشود و حین معکوس کشیدن به سرعت معکوس داده میشود و اصلا شاهد خنگی گیربکس یا کند بودن آن نخواهید بود و همین امر باعث میشود رضایتمندی ما از گیربکس سراتو نسبت به خودروهای هم رده اش بیشتر باشد. شیفترهای پشت فرمان نیز عکس العمل بسیار خوبی دارد و خیلی سریع دنده ها را عوض میکند که علاوه بر لذت رانندگی بیشتر، باعث میشود در سبقت‌گیری ها کم نیاورید.  یکی از معایبی که هنگام رانندگی با سراتو به چشم میخورد صدای زیاد پیشرانه به داخل کابین در دور موتورهای بالاست که این مورد در خودرویی مثل کرولا کمتر است. علاوه بر نقاط قوت ذکر شده میتوان به فرمان برقی حساس به سرعت سراتو اشاره کرد که بسیار نرم است و برای استفاده های شهری علاوه بر تو دست بودن و ارگونومی مناسب، راحتی خوبی دارد.

امنيت کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸

کیا سراتو در سال 2014 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی ANCAP استرالیا و NHTSA آمریکا شد که نشان از ایمنی بالای این سدان کره‌ای نیمه لوکس دارد.

ارزش خريد کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸

در این رده قیمتی و سگمنت اگر یک خودروی شهری و تا حدی اسپرت مد نظر داشته باشید کیا سراتو از آن دسته انتخابهایی است که مزایایی نظیر امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، فضای جادار کابین، ارزش خرید در برابر بهای پرداختی را تا حد زیادی بهتر از اکثر رقبای خود در اختیار شما قرار میدهد و از این حیث میتوان ارزش خرید خوبی را برای این سدان خانوادگی کوچک کره ای در نظر گرفت.

10
0 6.5

رقبای کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸

نزدیک ترین رقیب کیا سراتو 2017-2018، هیوندای النترا می باشد که از لحاظ فنی و امکانات تقریبا در یک رده قرار میگیرند و بیشتر بحث سلیقه است که کدام یک را انتخاب میکنید. رقیب دیگر سراتو را میتوان تویوتا کرولا 2014-2016 نامید که برای کسانی مناسب است که کمی پا به سن گذاشته اند و حوصله سواری نسبتا اسپرت و خشک سراتو را ندارند و در عین حال خودرویی اقتصادی‌تر و با استهلاک کمتر از سراتو میخواهند البته خریداران کرولا به آپشن رفاهی و امنیتی هم توجهی ندارند!


مشخصات فنی کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸

نام لاتین خودرو Kia Cerato
کلاس بدنه سدان
سگمنت جهانی C
کشور سازنده کره جنوبی
سال طراحی 2016
تعداد سرنشین 5
شرکت عرضه کننده اطلس خودرو
حجم موتور 1999 سی سی
نوع موتور تنفس طبیعی
محل قرارگیری موتور جلو
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک
تعداد سیلندر 4
نوع سیلندر خطی
تعداد سوپاپ 16
قدرت 159 اسب بخار در 6000 دور بر دقيقه
گشتاور 194 نيوتن متر در 4000 دور بر دقيقه
حداکثر سرعت 210 کيلومتر بر ساعت
شتاب 0-100 10.5 ثانيه
نوع سوخت بنزین
سیستم سوخت رسانی تزریق غیرمستقیم
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب نیمه مستقل
نوع فرمان برقی/ حساس به سرعت
طول 4560 میلیمتر
عرض 1780 میلیمتر
ارتفاع 1445 میلیمتر
فاصله محوری 2700 میلیمتر
وزن 1266 کیلوگرم
فاصله زیر خودرو تا زمین 135 میلیمتر
حجم صندوق 422 ليتر
رینگ و لاستیک جلو 215/45R17
رینگ و لاستیک عقب 215/45R17
مصرف سوخت شهری 10.5 لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 7.2 لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت جاده ای 5.6 لیتر در صد کیلومتر
حجم باک 50 لیتر
استاندارد آلایندگی يورو 5
ساير امتيازات ایمنی 5 ستاره ایمنی از ancap استرالیا
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه - دریچه تهویه عقب
سیستم صوتی ، تصویری و مالتی مدیا 6 اسپیکر - هندزفری - مانیتور 4.2 اینچی لمسی - Bluetooth - USB - CD - MP3 - AUX
غربیلک فرمان روکش چرم - دکمه‌های کنترلی - پدال شیفتر - فرمان 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)
سیستم صندلی های جلو روکش چرم-سردکن-گرمکن-پشت‌سری فعال-صندلی‌ راننده 10 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری - صندلی سرنشین جلو تنظیم برقی
سیستم صندلی های عقب روکش چرم-تاشو دوتکه-گرمکن-ایزوفیکس صندلی
سیستم روشنایی جلو هالوژن - دی‌لایت - اتولایت - مه‌شکن - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو
سیستم روشنایی عقب مه‌شکن
سنسورهای پیش فعال سنسور فشار باد تایر
سیستمهای کمکی راننده دوربین عقب-رادار نقطه کور-کروز کنترل-کنترل ایستایی در سربالایی-سنسور جلو و عقب
سیستم آینه ها آینه عقب الکتروکرومیک - آینه جانبی تاشو برقی با گرمکن
سیستم شیشه ها برقی - شیشه دودی - شیشه بالابر آنتی‌ترپ
سیستهای سقف سانروف
سایر موارد 3 حالت رانندگی (نرمال - اکو - اسپرت)-چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - کول باکس - خروجی 12 ولت صندوق برقی با جک
کیسه های هوا 6 عدد - راننده و سرنشین کناری - جانبی جلو و پرده ای
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی - ریموت کنترل اخطار دهنده - سیستم ضد سرقت - سیستم قفل و باز کردن درب ها و روشن شدن خودرو بدون کلید
ترمزهای جلو: دیسکی خنک شونده
ترمزهای عقب دیسکی
سیستم فرمان و هدایت پذیری برقی
سیستم های ترمز و پایداری توزیع نیرو ترمز - ترمز ضدقفل - کنترل کشش - کنترل پایداری - مدیریت پایداری خودرو (VSM) -

عکس کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸

صفحه آمپر و کیلومترشمار کیا سراتو 2018

صفحه آمپر و کیلومترشمار کیا سراتو 2018

تنظیمات چراغ های جلو کیا سراتو 2018

تنظیمات چراغ های جلو کیا سراتو 2018

نمای جانبی کیا سراتو 2018

نمای جانبی کیا سراتو 2018

نمای داخلی درب عقب کیا سراتو 2018

نمای داخلی درب عقب کیا سراتو 2018

فضای ردیف عقب کیا سراتو 2018

فضای ردیف عقب کیا سراتو 2018

نمای داخلی درب جلو کیا سراتو 2018

نمای داخلی درب جلو کیا سراتو 2018

صندلی های جلو کیا سراتو 2018

صندلی های جلو کیا سراتو 2018

آپشنهای روی دستگیره کیا سراتو 2018

آپشنهای روی دستگیره کیا سراتو 2018

پیشرانه کیا سراتو 2018

پیشرانه کیا سراتو 2018

نمای جلو کیا سراتو 2018

نمای جلو کیا سراتو 2018

نمای عقب کیا سراتو 2018

نمای عقب کیا سراتو 2018

نمای عقب کیا سراتو 2018

نمای عقب کیا سراتو 2018

نمای عقب کیا سراتو 2018

دسته دنده کیا سراتو 2018

دسته دنده کیا سراتو 2018

آپشنهای کیا سراتو 2018

آپشنهای کیا سراتو 2018

دکمه های فرمان کیا سراتو 2018

دکمه های فرمان کیا سراتو 2018

دکمه های فرمان کیا سراتو 2018

دکمه های فرمان کیا سراتو 2018

kia cerato 2018

kia cerato 2018

نمای جانبی کیا سراتو 2018

نمای جانبی کیا سراتو 2018

نمای داخلی کیا سراتو 2018

نمای داخلی کیا سراتو 2018

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کیا سراتو مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

بنظرتون سراتو خوبه یا النترا؟
و اینکه الان ماشین بخریم یا نه ؟؟