شروع قیمت نیسان ماکسیما مدل ۲۰۲۰ از ۳۵ هزار دلار + تصاویر

بروزرسانی در: سه شنبه 22 مرداد 98 ساعت 21:01
شروع قیمت نیسان ماکسیما مدل 2020 از 35 هزار دلار + تصاویر

شرکت نیسان با ارائه برخی به روزرسانی ها روی ماکسیما مدل ۲۰۱۹ در قالب مدل فیس لیفت نیمه عمر، چند صد دلار قیمت آن را افزایش داد. برای مدل ۲۰۲۰، ژاپنی‌ها بار دیگر همین کار را انجام داده‌اند و ماکسیمای جدید باز هم یک سری به روزرسانی ها در کنار اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است.

نیسان ماکسیما مدل ۲۰۲۰ به طور کلی یک سدان زیبا، لوکس و راحت بوده ولی به هیچ وجه مدلی اسپرت نیست. این خودرو به صورت استاندارد سیستم Nissan Safety Shiel 360 را روی خود دارد. این مجموعه سیستم‌های کمکی رانندگی مواردی مانند سیستم هشدار خروج از خط و هشدار ترافیک عقب را در همه تریم ها به صورت استاندارد دارد. قبلاً این پکیج فقط روی مدل پلاتینیوم ارائه می‌شد. نیسان همچنین مواردی مانند کروز کنترل هوشمند، سیستم تشخیص علایم جاده و سیستم هوشمند مانیتور حواس پرتی راننده را به صورت استاندارد روی نیسان ماکسیما مدل ۲۰۲۰ ارائه کرده است. مدل پایه ماکسیما S قیمت پایه‌ای برابر با ۳۴ هزار و ۲۵۰ دلار دارد که با ۸۹۵ دلار هزینه نمایندگی قیمت آن به ۳۵ هزار و ۱۴۵ دلار می‌رسد. در مقایسه با مدل ۲۰۱۹ این قیمت ۳۰۰ دلار گران‌تر شده است.

بعد از آن نیسان ماکسیما SV قرار می‌گیرد که قیمت پایه‌ای برابر با حدوداً ۳۷ هزار دلار دارد. ماکسیما SL نیز با افزایش قیمتی ۲۰۰ دلاری قیمت پایه‌اش به ۳۹ هزار و ۵۳۵ دلار رسیده است. مدل اسپرت ماکسیما اس آر به تیونینگ ویژه سیستم تعلیق، پکیج پرمیوم و رینگ‌های ۱۹ اینچی مجهز است. از دیگر تجهیزات آن می‌توان به مونروف پانوراما دوبل و سیستم دوربین دید اطراف هوشمند اشاره کرد که قیمت نهایی خودرو را با افزایش ۱۹۲۰ دلاری به ۴۲ هزار و ۳۴۵ دلار رسانده‌اند. این همچنین بدین معنی است که تفاوت قیمت ۲ هزار دلاری بین ماکسیما اس آر و پلاتینیوم نیز از بین رفته است. قیمت پلاتینیوم از ۴۲ هزار و ۴۳۵ دلار شروع می‌شود.

با برخی تغییرات ظاهری جزئی مانند چراغ‌های جلوی فول LED و چهار سراگزوز، مدل سال ۲۰۲۰ تغییر خاصی نداشته است. موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی آن ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور داشته و به یک گیربکس اکس ترونیک سی وی تی مجهز شده است.

autoblog

منبع: Z4Car

جک T8، پیکاپ جدید کرمان موتور

رونمایی از پکیج ۲۵ سالگی هوندا اودیسه مدل ۲۰۲۰

انتشار جزئیات فنی کامل لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

اضافه شدن سه مدل هیبریدی به خانواده پورشه کاین مدل ۲۰۲۰

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar