متوقف شدن رشد بی منطق قیمت خودرو

یکشنبه 20 بهمن 98 ساعت 15:06
متوقف شدن رشد بی منطق قیمت خودرو

کاهش تقاضا و رشد بی منطق قیمت ها در بازار خودرو امروز متوقف شده اما بلاتکلیفی این بازار در روزهای آینده هم این نگرانی را به وجود می آورد که آیا باز هم قیمت ها روند صعودی خواهند یافت یا خیر.

بازار امروز خرید و فروش نسبت به روزهای اخیر با کاهش قیمت در انواع خودروهای داخلی مواجه است. البته هنوز مشخص نشده خودرو چرا طی یک هفته گذشته گران شده و امروز در بازار چه اتفاقی افتاده که قیمت از ۲ تا ۸ میلیون تومان کاهش یافته است.

در این وضعیت فعالان بازار خودرو عقیده دارند ساماندهی بازار خودرو تنها با ثبات قیمت‌ها و حذف دلال بازی میسر است که تاکنون در این رابطه اقدام مؤثری نه سوی وزارت صنعت و نه خودروسازان انجام نگرفته است. به نظرمی رسد کاهش تقاضا و رشد بی منطق قیمت ها در بازار خودرو امروز متوقف شده اما بلاتکلیفی این بازار در روزهای آینده هم این نگرانی را به وجود می آورد که آیا باز هم قیمت ها روند صعودی خواهند یافت یا خیر؟

سمند ال‌ایکس با افزایش ۶ میلیون تومانی دیروز امروز با کاهش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۹۹میلیون تومان، دنا با کاهش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۳میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان و پژو پارس با کاهش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این رانا با کاهش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۰۳میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۰۲ میلیون تومان،پژو ۲۰۰۸ با کاهش ۷ میلیون تومانی با قیمت ۴۳۳ میلیون تومان و سمند EF7 با کاهش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

پراید ۱۱۱ با کاهش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۶۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با کاهش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۶۰ میلیون تومان، چانگان با کاهش ۷ میلیون تومانی با قیمت ۲۴۷ میلیون تومان، و استپ‌وی با کاهش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۵۹ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین کوئیک اتوماتیک با کاهش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۱۲۳ میلیون تومان، سراتو با کاهش ۸ میلیون تومانی با قیمت ۳۹۲ میلیون تومان و تیبا۲ با کاهش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۷۶میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar