میتسوبیشی لنسر مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸

بروزرسانی در: چهارشنبه 2 اسفند 02 ساعت 00:18
میتسوبیشی لنسر مدل 2014-2018

بررسی میتسوبیشی لنسر مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸

نهمین نسل سامورایی ژاپنی یعنی میتسوبیشی لنسر در سال ۲۰۰۷ معرفی و تولید شد و در مدلهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ به بازارهای جهانی عرضه شد. این نسل از میتسوبیشی لنسر در حال حاضر به نوعی آخرین نسخه بین المللی آن به حساب می آید و در سال ۲۰۱۵ نیز یک فیس لیفت جزئی را تجربه کرد. حدودا ۶ سال بعد از عرضه لنسر در بازارهای جهانی، آرین موتور واردات این خودرو را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد که در تریمهای مختلف تیپ۱ دنده ای، تیپ ۱ پلاس اتومات، تیپ ۲ دنده ای و تیپ ۴ اتومات خلاصه میشد. لنسر از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ مهمان جاده های کشور شد و نمونه های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تیپ ۴، نسخه های فیس لیفت این خودرو در ایران به حساب می آیند که تغییراتی نظیر کروم کاری جلوپنجره، رینگ ۱۸ اینجی جدید، تغییرات جزئی در داشبورد و در اقدامی عجیب حذف باله عقب! از جمله تغییرات لنسر فیس لیفت به حساب می آیند و عملا تغییر قابل توجهی در ظاهر خودرو صورت نگرفته است.

لنسر به صورت کلی در نمونه های تیپ ۱ و تیپ ۲ دارای پیشرانه ۱.۶ لیتری می باشند که هم با گیربکس اتوماتیک و هم دنده ای در بازار موجود هستند؛ اما نسخه جذاب تر لنسر که به طور گسترده تری نیز به کشور وارد شد تیپ ۴ می باشد که نسخه فول آپشن است و دارای پیشرانه ۱.۸ لیتری با گیربکس CVT می باشد که متاسفانه این گیربکس اصلا با ظاهر خودرو که اسپرت می باشد همخوانی ندارد و شتابگیری کندی در سرعتهای اولیه و شروع حرکت ارائه میدهد که نا امید کننده است. متاسفانه لنسر به دلیل خدمات پس از فروش نه چندان گسترده و هزینه های نسبتا گران قطعات و البته طراحی نسبتا قدیمی نسبت به رقبای خودش چندان مورد اقبال عمومی قرار نگرفت و همچنان نیز نسبت به اکثر رقبای خود بازار خرید و فروش ضعیف تری دارد هرچند که از نظر ارزش قیمتی نسبت به بازارهای جهانی اوضاعش مساعد است. میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ باید به مصاف رقبایی نظیر کیا سراتو  ، هیوندای النترا ، تویوتا کرولا، مزدا ۳ نیو، هوندا سیویک و رنو فلوئنس برود.

در نمای ظاهری لنسر اگر چه طراحی به حدود ۱۵ سال پیش برمیگردد و شاید دیگر کمی قدیمی به نظر برسد اما هارمونی خوبی بین اجزا و نمای جلو و عقب برقرار است و همه چیز ساده و در عین حال جذاب طراحی شده است. در نمای جلویی لنسر شاهد یک جلو پنجره نسبتا ذوزنقه ای شکل هستیم که توسط سپر به صورت دو تکه شده است و لوگوی میتسوبیشی در وسط و بالای این ذوزنقه جا خوش کرده است و به صورت کلی نمای جلوی لنسر با آن چراغهای اخم کرده سامورایی همچنان بعد از گذشت این همه سال جذاب و اسپرت است، البته در مدلهای ۲۰۱۵ جلوپنجره ذوزنقه ای شکل لنسر به صورت یک تکه و بزرگ است و توسط سپر جدا نشده است. در نمای جانبی طراحی نسبتا ساده است و صرفا از یک خط ساده که از نزدیکی دستگیره های در عبور میکند استفاده شده است. در نمای عقب نیز اگر چه از طراحی نسبتا ساده ای برخوردار است اما هارمونی خوبی با نمای جلویی برقرار است چرا که همان طرح چراغ های شیب دار اخم کرده جلو در عقب نیز تکرار شده است و به طور کلی نمای ظاهری لنسر شاید زرق و برق کره ای ها را نداشته باشد اما بر خلاف باطن آرامَش، اسپرت و تهاجمی است.

وقتی وارد کابین لنسر میشویم همه چیز ساده طراحی شده است اما از ارگونومی خوبی برخوردار است و کار کردن با تجهیزات داخلی آسان است. کیفیت ادوات داخلی را نه میتوان گفت خوب است و نه بد و یک چیزی مابین است و راستش را بخواهید آن کیفیتی که از یک خودروی ژاپنی انتظار میرد را مشاهده نکردیم. صندلی های راننده، برقی و نسبتا راحت هستند و در برگیرندگی خوبی نیز دارند و در ردیف عقب نیز فضای پای نسبتا مناسبی در این سگمنت ارائه میکند که متاسفانه از پلاستیک کاملا خشک در رودریهای عقب استفاده شده و مثل رودریهای از جلو از پدهای نرم استفاده نشده است.  لنسر در تمامی مدلهای تیپ ۴ از سیستم ورود بدون کلید (کیلس) بهره میبرد اما فقط در مدل ۲۰۱۴ است که به استارتر نیز مجهز است و مابقی سالها سیستم استارت خودرو به حالت سوییچی می باشد و ریموت را باید در جای مخصوص قرار دهید و بچرخانید. سیستم صوتی لنسر تیپ ۴ در مدلهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ راکفورد می باشد که کیفیت خارق العاده ای دارد اما بنا به سیاسیتهای نامشخص در مدلهای فیس لیفت یعنی ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ فقط اسپیکرها راکفورد هستند و بسیار متفاوت با سیستم صوتی مدلهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ است و خبری از ساب‌ووفر هم نیست. خوشبختانه لنسر تیپ ۴ بر خلاف رقیب هموطنش یعنی کرولا که با ۲ ایربگ عرضه شد با ۷ ایربگ عرضه شده است و از این حیث امنیت نسبتا بیشتری برای سرنشینان خودرو فراهم میکند. 

در بخش امکانات رفاهی اوضاع لنسر بد نیست و از مهم ترین آپشنهای این خودرو در تیپ ۴ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم صوتی حرفه ای Rockford Fosgate مجهز به ۹ اسپیکر (۲ اسپیکر جلو، ۲ اسپیکر دوکاناله عقب همراه با ۲ تیوتر، ۱ ساب ووفر و ۲ تیوتر جلو) که در مدلهای قبل از فیس لیفت موجود است- قابلیت کنترل سیستم صوتی روی فرمان - مجهز به بلوتوث جهت مکالمات تلفنی و سوئیچ کنترل هندزفری بر روی غربیلک فرمان - مجهز به پدال تعویض دنده پشت فرمان - فرمان الکتریکی (EPS) - سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک - آئینه وسط شب و روز - برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران -  سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب - کروز کنترل - سانروف با تنظیم الکتریکی تنظیم برقی آئینه­ های جانبی، مجهز به گرمکن صندلی جلو - گرمکن شیشه عقب با تایمر - چراغ زنون مجهز به سیستم گردش اتومانیک چراغ های جلو با توجه به گردش فرمان (AFS) - تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ های جلو - چراغ شور جلو - روشن و خاموش شدن چراغهای جلو متناسب با نور محیط (سنسور نور) - رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچ .

در بخش فنی، میتسوبیشی لنسر با دو پیشرانه ۱.۶ لیتری و ۱.۸ لیتر ی به بازار ایران عرضه شده است که پیشرانه ۱.۶ لیتری، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است و دارای ۱۱۵ اسب بخار و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور است و این نیرو را از طریق یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک یا ۵ دنده دستی به چرخ های جلو منتقل میکند و در نمونه ۱.۸ لیتری دارای ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتن متر گشتاور است که این بار نیروی خود را از طریق یک گیربکس CVT که قابلیت تعویض ۶ دنده به صورت دستی نیز دارد به چرخهای جلو منتقل میکند. نکته قابل توجه اینجاست که شتاب صفر تا صد نسخه دنده ای به مراتب بهتر از نسخه اتومات ۱.۸ لیتری است و در عمل چیزی در حدود ۲-۳ ثانیه نسبت به آن سریع تر است.

شتاب اعلامی برای لنسر ۱.۶ دنده ای ، ۱.۶ اتومات و ۱.۸ اتومات به ترتیب ۱۰.۷ ثانیه، ۱۳.۵ ثانیه و ۱۱.۵ اعلام شده است که شتاب لنسر ۱.۶ دنده در عمل حدود ۱۱.۵ الی ۱۲ ثانیه و شتاب لنسر ۱.۸ اتومات در عمل چیزی در حدود ۱۵ ثانیه می باشد! البته این تفاوت شتاب به دلیل این است که لنسر ۱.۸ بخاطر استفاده از گیربکس CVT در شروع حرکت کند وگرنه در شتابگیری در سرعتهای بالای ۵۰-۶۰ کیلومتر برساعت لنسر دنده ای ۱.۶ حرف چندانی در برابر لنسر ۱.۸ اتومات ندارد.

رانندگی با لنسر تیپ ۴ بر خلاف ظاهرش که تهاجمی و اسپرت است کمی کسل کننده به نظر میرسد و اگر گیربکس CVT را در حالت دستی قرار دهید و با شیفترهای پشت فرمان دنده را تعویض کنید شاید کمی این کسل کنندگی جبران شود و بیشتر سرگرم شوید! البته زمانی که گیربکس از حالت اتومات به دستی تغییر میکند شتابگیری خودرو نیز بهتر میشود و ۶ دنده مجازی را تجربه خواهید کرد. به صورت کلی لنسر خودرویی بسیار تو دست هست و هنگام رانندگی با آن احساس ناراحتی نخواهید داشت اما نکته ای که کمی توی ذوق میزند و در تیپهای ۴ که دارای رینگهای ۱۸ اینچی هست مشاهده میشود سواری نسبتا خشک آن است که از خودرویی ژاپنی نظیر لنسر انتظار سواری نرم تری را داشتیم، لنسر تیپ ۴ از نظر خشکی سواری چیزی در حد سراتو و النترا است و البته از حق نگذریم ترمزهای لنسر ترمزهای مطمئنی هستند.

هندلینگ میتسوبیشی لنسرهای وارد شده ایران خوب است اما آنطور که از این خودرو تعریف و تمجید میشود نیست و شاید کمی بهتر از متوسط و یا نسبتا خوب ارزیابی شود. البته شاید دوستانی که هندلینگ لنسر را عالی میشمارند فکر میکنند نسخه های وارد شده به ایران چیزی در حد و اندازه های نسخه افسانه ای اوولوشن است!

به طور خلاصه از مزایای لنسر میتوان به شتابگیری ثانویه مناسب، فضای نسبتا جادار در این سگمنت، ارزش خرید در قبال بهای پرداختی و هندلینگ مناسب آن اشاره کرد و از نقاط ضعف و معایبی نظیر سواری نسبتا خشک تیپ ۴ ، شتابگیری کند اولیه در شروع حرکت تا سرعتهای ۶۰-۷۰ کیلومتر برساعت، بازار خرید و فروش ضعیف و خدمات پس از فروش محدود آن نام برد.

امنيت میتسوبیشی لنسر مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸

میتسوبیشی لنسر در سال 2009 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی موسسه اروپایی یوروانکپ شد و از این حیث از امنیت بالایی برخوردار است.

ارزش خريد میتسوبیشی لنسر مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸

اگر بخواهیم صرفا قیمت لنسر را در بازارهای جهانی در نظر بگیریم و با رقبای آن در ایران مقایسه کنیم از ارزش خرید خوبی در قبال بهای پرداختی برخوردار است اما از لحاظ اینکه بازار خرید و فروش آن در ایران نامناسب است و این بازار ضعیف یکی از فاکتورهای مهم و کلیدی برای اکثر خریداران خودرو می باشد چندان نمیتوان ارزش خرید بالایی برای این خودرو متصور بود.

10
0 5.5

رقبای میتسوبیشی لنسر مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸

جدی ترین رقیب میتسوبیشی لنسر 1600 را میتوان سراتو 1600 نامید  که اگر بازار خرید و فروش بهتر، قطعات در دسترس تر و ارزان تر میخواهید حتما سراتو 1.6 لیتر را انتخاب کنید! میتسوبیشی لنسر 1800 نیز باید به مصاف رقبایی نظیر کیا سراتو ، هیوندای النترا ، کرولا ، هوندا سیویک، مزدا 3 نیو و رنو فلوئنس برود. شما که در حال خواندن بررسی لنسر هستید احتمالا به دنبال یک سدان نسبتا اسپرت هستید که اگر اینطور باشد باید به سراغ مزدا 3 نیو بروید که از ویژگی های اسپرتی به مراتب بیشتری نسبت به لنسر برخوردار است و همینطور از گیربکس کسل کننده لنسر هم خبری نیست اما این نکته را باید مد نظر داشته باشید که فضای پای سرنشینان عقب مزدا 3 نیو نسبت به لنسر و رقبا جالب نیست. اگر هم بازار خرید و فروش خوب و قطعات ارزان تر و در دسترس تر  و آپشنهای بیشتر برایتان ملاک است النترا یا سراتو را در صدر انتخاب های خود قرار دهید.


مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸

نام لاتین خودرو Mitsubishi Lancer
کلاس بدنه سدان
سگمنت جهانی C
کشور سازنده ژاپن
سال طراحی 2013
تعداد سرنشین 5
شرکت عرضه کننده آرین موتور
حجم موتور 1798 سی سی
نوع موتور تنفس طبیعی
محل قرارگیری موتور جلو
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس اتوماتیک CVT
تعداد سیلندر 4
نوع سیلندر خطی
تعداد سوپاپ 16
قدرت 140 اسب بخار در 6000 دور بر دقيقه
گشتاور 176 نيوتن متر در 4200 دور بر دقيقه
حداکثر سرعت 192 کيلومتر بر ساعت
شتاب 0-100 11.5 ثانيه
ضريب تراکم 10.5
نوع سوخت بنزین
سیستم سوخت رسانی تزریق غیرمستقیم
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب اتصال چندگانه
نوع فرمان الکتروهیدرولیکی
طول 4625 میلیمتر
عرض 1760 میلیمتر
ارتفاع 1480 میلیمتر
فاصله محوری 2635 میلیمتر
وزن 1350 کیلوگرم
حجم صندوق 400 ليتر
رینگ و لاستیک جلو 215/45R18
رینگ و لاستیک عقب 215/45R18
مصرف سوخت شهری 8.6 لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت جاده ای 5.5 لیتر در صد کیلومتر
حجم باک 59 لیتر
استاندارد آلایندگی يورو 5
ستاره ایمنی 5 ستاره ایمنی از یورو انکپ
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم صوتی ، تصویری و مالتی مدیا 6 اسپیکر - هندزفری - مانیتور 7 اینچی لمسی - BluetoothUSB - CD - MP3
غربیلک فرمان روکش چرم - دکمه‌های کنترلی - پدال شیفتر
سیستم صندلی های جلو روکش چرم-گرمکن - صندلی‌ راننده تنظیم برقی - صندلی سرنشین جلو تنظیم دستی
سیستم صندلی های عقب روکش چرم-3 پشت سری عقب
سیستم روشنایی جلو زنون-دی‌لایت - اتولایت - ارتفاع نور اتوماتیک - مه‌شکن - چراغ چرخشی - چراغ شور
سیستم روشنایی عقب مه‌شکن
سنسورهای پیش فعال سنسور باران
سیستمهای کمکی راننده کروز کنترل-سنسور عقب-دوربین عقب
سیستم آینه ها آینه جانبی با تنظیم برقی و با گرمکن
سیستم شیشه ها برقی
سیستهای سقف سانروف
کیسه های هوا 7 عدد-راننده و سرنشین جلو-زانویی راننده-پرده‌ای و جانبی جلو
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضدسرقت
ترمزهای جلو: دیسکی خنک شونده
ترمزهای عقب دیسکی خنک شونده
سیستم فرمان و هدایت پذیری الکتروهیدرولیکی-حساس به سرعت
سیستم های ترمز و پایداری کنترل کشش - کنترل پایداری - توزیع نیرو ترمز - ترمز ضدقفل - ترمز کمکی
نام لاتین خودرو Mitsubishi Lancer
کلاس بدنه سدان
سگمنت جهانی C
کشور سازنده ژاپن
سال طراحی 2013
تعداد سرنشین 5
شرکت عرضه کننده آرین موتور
حجم موتور 1798 سی سی
نوع موتور تنفس طبیعی
محل قرارگیری موتور جلو
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس اتوماتیک CVT
تعداد سیلندر 4
نوع سیلندر خطی
تعداد سوپاپ 16
قدرت 138 اسب بخار در 6000 دور بر دقيقه
گشتاور 176 نيوتن متر در 4250 دور بر دقيقه
حداکثر سرعت 192 کيلومتر بر ساعت
شتاب 0-100 11.5 ثانيه
ضريب تراکم 10.5
نوع سوخت بنزین
سیستم سوخت رسانی تزریق غیرمستقیم
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب اتصال چندگانه
نوع فرمان برقی/ حساس به سرعت
طول 4570 میلیمتر
عرض 1760 میلیمتر
ارتفاع 1490 میلیمتر
فاصله محوری 2635 میلیمتر
وزن 1350 کیلوگرم
حجم صندوق 377 ليتر
رینگ و لاستیک جلو 215/45R18
رینگ و لاستیک عقب 215/45R18
مصرف سوخت شهری 9.6 لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 7.3 لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت جاده ای 6 لیتر در صد کیلومتر
حجم باک 59 لیتر
استاندارد آلایندگی يورو 5
ستاره ایمنی 5 ستاره ایمنی از یورو انکپ
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم صوتی ، تصویری و مالتی مدیا 8 اسپیکر با ساب‌ووفر - سیستم پخش Rockford Fosgate - هندزفری مانیتور - مانیتور 7 اینچی لمسی
غربیلک فرمان روکش چرم - دکمه‌های کنترلی
سیستم صندلی های جلو روکش چرم-گرمکن - صندلی‌ راننده تنظیم دستی جلو
سیستم صندلی های عقب روکش چرم-3 پشت سری عقب
سیستم روشنایی جلو زنون-اتولایت - ارتفاع نور اتوماتیک - مه‌شکن - چراغ چرخشی - چراغ شور
سنسورهای پیش فعال سنسور باران
سیستمهای کمکی راننده کروز کنترل-سنسور عقب-دوربین عقب
سیستم آینه ها آینه جانبی تاشو برقی و با گرمکن
سیستم شیشه ها برقی
سیستهای سقف سانروف
کیسه های هوا 7 عدد-راننده و سرنشین جلو-زانویی راننده-پرده‌ای و جانبی جلو
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضدسرقت-ورود بدون کلید
ترمزهای جلو: دیسکی خنک شونده
ترمزهای عقب دیسکی خنک شونده
سیستم فرمان و هدایت پذیری الکتروهیدرولیکی-حساس به سرعت
سیستم های ترمز و پایداری توزیع نیرو ترمز - ترمز ضدقفل - ترمز کمکی
نام لاتین خودرو Mitsubishi Lancer
کلاس بدنه سدان
سگمنت جهانی C
کشور سازنده ژاپن
سال طراحی 2013
تعداد سرنشین 5
شرکت عرضه کننده آرین موتور
حجم موتور 1590 سی سی
نوع موتور تنفس طبیعی
محل قرارگیری موتور جلو
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس 4 سرعته اتوماتیک
تعداد سیلندر 4
نوع سیلندر خطی
تعداد سوپاپ 16
قدرت 115 اسب بخار در 6000 دور بر دقيقه
گشتاور 154 نيوتن متر در 4000 دور بر دقيقه
حداکثر سرعت 180 کيلومتر بر ساعت
شتاب 0-100 13.6 ثانيه
ضريب تراکم 11
نوع سوخت بنزین
سیستم سوخت رسانی تزریق غیرمستقیم
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب اتصال چندگانه
نوع فرمان برقی/ حساس به سرعت
طول 4570 میلیمتر
عرض 1760 میلیمتر
ارتفاع 1490 میلیمتر
فاصله محوری 2635 میلیمتر
وزن 1275 کیلوگرم
حجم صندوق 377 ليتر
رینگ و لاستیک جلو 205/60R16
رینگ و لاستیک عقب 205/60R16
مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر
حجم باک 59 لیتر
استاندارد آلایندگی يورو 5
ستاره ایمنی 5 ستاره ایمنی از یورو انکپ
سیستم تهویه مطبوع دستی (تیپ1) - اتومات (تیپ2)
سیستم صوتی ، تصویری و مالتی مدیا 4 اسپیکر (تیپ1) - 6 اسپیکر (تیپ2)- CD - MP3 - AUX
غربیلک فرمان روکش چرم(تیپ2) - دکمه‌های کنترلی
سیستم صندلی های جلو روکش پارچه-صندلی‌ راننده تنظیم دستی جلو - 2 پشت سری عقب (تیپ1) - 3 پشت‌سری عقب (تیپ2)
سیستم صندلی های عقب روکش پارچه-3 پشت سری عقب
سیستم روشنایی جلو اتولایت (تیپ2) - مه‌شکن جلو (تیپ2) - چراغ هالوژن جلو
سنسورهای پیش فعال سنسور باران
سیستم آینه ها آینه جانبی با تنظیم برقی
سیستم شیشه ها برقی
کیسه های هوا 2 عدد-راننده و سرنشین جلو-ایربگ جانبی جلو (تیپ2) - ایربگ پرده‌ای (تیپ2)
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضدسرقت-ورود بدون کلید (تیپ2)
ترمزهای جلو: دیسکی خنک شونده
ترمزهای عقب کاسه‌ای (تیپ1) - دیسکی (تیپ2)
سیستم فرمان و هدایت پذیری الکتروهیدرولیکی-حساس به سرعت
سیستم های ترمز و پایداری توزیع نیرو ترمز - ترمز ضدقفل
نام لاتین خودرو Mitsubishi Lancer
کلاس بدنه سدان
سگمنت جهانی C
کشور سازنده ژاپن
سال طراحی 2013
تعداد سرنشین 5
شرکت عرضه کننده آرین موتور
حجم موتور 1590 سی سی
نوع موتور تنفس طبیعی
محل قرارگیری موتور جلو
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس 5 سرعته دستی
تعداد سیلندر 4
نوع سیلندر خطی
تعداد سوپاپ 16
قدرت 115 اسب بخار در 6000 دور بر دقيقه
گشتاور 154 نيوتن متر در 4000 دور بر دقيقه
حداکثر سرعت 191 کيلومتر بر ساعت
شتاب 0-100 10.7 ثانيه
ضريب تراکم 11
نوع سوخت بنزین
سیستم سوخت رسانی تزریق غیرمستقیم
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب اتصال چندگانه
نوع فرمان برقی/ حساس به سرعت
طول 4570 میلیمتر
عرض 1760 میلیمتر
ارتفاع 1490 میلیمتر
فاصله محوری 2635 میلیمتر
وزن 1260 کیلوگرم
حجم صندوق 377 ليتر
رینگ و لاستیک جلو 205/60R16
رینگ و لاستیک عقب 205/60R16
مصرف سوخت ترکیبی 5.5 لیتر در صد کیلومتر
حجم باک 59 لیتر
استاندارد آلایندگی يورو 5
ستاره ایمنی 5 ستاره ایمنی از یورو انکپ
سیستم تهویه مطبوع دستی
سیستم صوتی ، تصویری و مالتی مدیا 4 اسپیکر- CD - MP3 - AUX
سیستم صندلی های جلو روکش پارچه-گرمکن - صندلی‌ راننده و سرنشین جلو تنظیم دستی
سیستم صندلی های عقب روکش پارچه-2 پشت سری عقب
سیستم روشنایی جلو هالوژن
سیستم آینه ها آینه جانبی با تنظیم برقی
سیستم شیشه ها برقی
کیسه های هوا 2 عدد-راننده و سرنشین جلو
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضدسرقت
ترمزهای جلو: دیسکی خنک شونده
ترمزهای عقب کاسه‌ای
سیستم فرمان و هدایت پذیری الکتروهیدرولیکی-حساس به سرعت
سیستم های ترمز و پایداری توزیع نیرو ترمز - ترمز ضدقفل

عکس میتسوبیشی لنسر مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸

آپشنهای میتسوبیشی لنسر 2014-2018

آپشنهای میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمایشگر داشبورد میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمایشگر داشبورد میتسوبیشی لنسر 2014-2018

تنظیمات تهویه مطبوع میتسوبیشی لنسر 2014-2018

تنظیمات تهویه مطبوع میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای داخلی میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای داخلی میتسوبیشی لنسر 2014-2018

دسته دنده میتسوبیشی لنسر 2014-2018

دسته دنده میتسوبیشی لنسر 2014-2018

آپشنهای میتسوبیشی لنسر 2014-2018

آپشنهای میتسوبیشی لنسر 2014-2018

صندلی های جلو میتسوبیشی لنسر 2014-2018

صندلی های جلو میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای جلو میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای جلو میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای جانبی میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای جانبی میتسوبیشی لنسر 2014-2018

پیشرانه میتسوبیشی لنسر 2014-2018

پیشرانه میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای عقب میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای عقب میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای عقب میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای عقب میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای عقب میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای عقب میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای جلو میتسوبیشی لنسر 2014-2018

نمای جلو میتسوبیشی لنسر 2014-2018

mitsubishi lancer-2018

mitsubishi lancer-2018

فضای ردیف عقب میتسوبیشی لنسر 2014-2018

فضای ردیف عقب میتسوبیشی لنسر 2014-2018

آپشنهای روی دستگیره میتسوبیشی لنسر 2014-2018

آپشنهای روی دستگیره میتسوبیشی لنسر 2014-2018

صفحه آمپر و کیلومترشمار میتسوبیشی لنسر 2014-2018

صفحه آمپر و کیلومترشمار میتسوبیشی لنسر 2014-2018

دکمه های فرمان میتسوبیشی لنسر 2014-2018

دکمه های فرمان میتسوبیشی لنسر 2014-2018

دکمه های فرمان میتسوبیشی لنسر 2014-2018

دکمه های فرمان میتسوبیشی لنسر 2014-2018

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "میتسوبیشی لنسر مدل ۲۰۱۴-۲۰۱۸"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر
مهمان

هم ژاپنی هم قیمت عالی همی جی تمومه از همه خودرو های چینی بهتره

مهراب
مهمان

قیمتش تو منطقه آزاد انزلی چنده؟

پیمان
مهمان

خیلی دوست داشتنی