پژو ۲۰۷ صندوقدار به زودی روانه بازار می شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
پژو 207 صندوقدار به زودی روانه بازار می شود

اواخر سال ‌۹۵ زمزمه ‌های تولید نسخه سدان ۲۰۷ به گوش می ‌رسید تا اینکه گروه صنعتی ایران‌ خودرو سال پیش به‌ طور رسمی از نسخه سدان ۲۰۷ موسوم به ۲۰۷ ‌اس‌ دی در کنار دنا پلاس معرفی کرد.

خودرو هاچ‌ بک اقتصادی پژو موسوم به پژو ۲۰۶ پس از یک‌ دهه در بازار خودرویی کشورمان موفق شد. در سال ‌۸۹ شاهد خودرویی جدید بر پایه همان خودرو بودیم که بعدها در بازار با نام ۲۰۷ شناخته شد.

پژو۲۰۷ در بازه تقریبا دو ساله توانست در بازار خودروهای هاچ ‌بک جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد تا اینکه بعد از گذشت تقریبا ۶ سال گروه ایران‌ خودرو باتوجه به نیاز بازار و رقبای چینی، این خودرو خوشنام و آوازه پژو را به ‌صورت سدان تولید کرد تا روانه بازار شود.

اگر چه این خودرو سدان جدید ایران‌ خودرو فرق زیادی از نظر ظاهری با ۲۰۶ صندوق ‌دار ندارد، ولی سعی شده است که با قطعاتی نظیر اسپویلر، اسپرت‌تر جلوه داده شود.

بنابراین روز گذشته در یکی از بزرگراه‌های پایتخت گروه ایران ‌خودرو با تست خیابانی نسخه صندوق‌دار۲۰۷ با پلاک گذرموقت مهر تاییدی را بر عرضه این خودرو در طول چند ماه گذشته زد. حال بازار پر تاب و تنش خودرویی این روزها باید شاهد محصول جدیدی از ایران ‌خودرو بود که بازار خودروهای سدان در انتظار شیر پیر فرانسه خواهند بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "پژو ۲۰۷ صندوقدار به زودی روانه بازار می شود"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
کانادا
مهمان

باز ایرانخودرو پالون جدید تولید کرد…به خودشون افتخار میکنن