به این ۷ دلیل جک اس ۳ بخرید

بروزرسانی در: چهارشنبه 30 خرداد 97 ساعت 16:09
به این 7 دلیل جک اس 3 بخرید

در سگمنت بسیار شلوغ و پررونق کراس اورهای کوچک در این رده قیمتی، جک اس 3 خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها مطرح کرده است

این روزها بازارهای خودرویی سراسر دنیا به سرعت در حال تغییر هستند، دیگر خبری از سلطه سدان ها بر بازار نیست و کراس اورها و شاسی بلندها با سرعتی سرسام آور در حال تصاحب بازارهای خودرویی و همچنین قلب‌های خریدارانی هستند که به دنبال مدل‌هایی مطمئن، جادار، قوی و زیبا؛ نهایتاً به کراس اورها و شاسی بلندها می‌رسند. در بازار کشورمان هم چند سالی است که شاهد رونق فروش شاسی بلندها و کراس اورها هستیم، در این بین، چینی‌ها تلاش کرده‌اند به خوبی از این فرصت استفاده کرده و با عرضه مدل‌های متنوع، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند.

تقریباً از ۱۰ سال پیش بود که با ورود مدل‌هایی مانند ایکس ۳۳، پای شاسی بلندها و کراس اورهای چینی به بازار ایران باز شد، در این مدت نه چندان طولانی، همان طور که همه روزه در خیابان‌ها خودتان می‌بینید، تنوع شاسی بلندها و کراس اورهای چینی در ایران بسیار بالا رفته و شاهد عرضه مدل‌های بیشتری از سوی این شرکت‌ها به بازار کشورمان هستیم.

شرکت جک موتورز چند سالی می‌باشد که توسط کرمان موتور به بازار کشورمان ورود کرده است؛ این شرکت کار خود را ابتدا با عرضه دو مدل هاچ بک جک جی ۳ و سدان جی ۵ شروع کرد. همان طور که احتمالاً می دانید، مدل جی ۳ خیلی نتوانست فروش موفقی در بازار داشته باشد و خیلی زود از خطوط تولید کرمان موتور بیرون رفت. سدان جی ۵ را ولی می‌توان مدلی موفق برای این کمپانی دانست و این خودرو موفق شد با اقبال خوبی در بازار مواجه شود. از سوی دیگر، این شرکت شاسی بلند جک اس ۵ را در نسخه‌های مختلف در بازار ایران عرضه کرد و این خودرو توانست به یکی از مدل‌های موفق سگمنت خود تبدیل شود.

تجربه موفق جک اس ۵، شرکت کرمان موتور را بر آن داشت تا برادر کوچک‌تر این خودرو به نام اس ۳ را این بار برای بازار ایران تدارک ببیند. نخستین بار شرایط فروش این مدل تیر ماه ۹۶ به قیمت پایه حدوداً ۷۲ میلیون تومان اعلام شد و اکنون که تقریباً یک سال از آن زمان می‌گذرد، تصمیم گرفته‌ایم در مطلب امروز وب سایت زوم فور کار، به بررسی مزایا، محاسن و دلایل منطقی خرید این کراس اور جدید کرمان موتور بیندازیم.

جک اس ۳ یک کراس اور کوچک است که از یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر خطی با ۱۰۷ اسب بخار نیرو و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور، که به کمک یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلوی خودرو ارسال می‌شود بهره می‌برد. این خودرو که  استاندارد آلایندگی یورو ۵ دارد، باک آن ۴۵ لیتری بوده و طبق اعلام کرمان موتور، به ازای هر صد کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی ۵.۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

این خودرو با داشتن ابعادی برابر با ۴۳۲۵ میلی متر طول، ۱۷۶۵ میلی متر عرض، ۱۶۶۰ میلی متر ارتفاع و طول بین دو محور برابر با ۲۵۶۰ میلی متر، در خانواده محصولات کرمان موتور جایگاهی پایین‌تر از اس ۵ دارد. ترمزهای عقب و جلوی این خودرو دیسکی بوده و سیستم تعلیق آن در محور جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع میل پیچشی نیمه مستقل می‌باشد.

شرکت جک موتورز این خودرو را ابتدا در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۳ با نام Heyue S30 معرفی کرد و بعدها در رونمایی دوباره در نمایشگاه پکن ۲۰۱۴، نام آن را تحت برند دیگر خود به Refine S3 تغییر داد. بعدها در نمایشگاه چنگدو ۲۰۱۶، کمپانی یک نسخه فیس لیفت هم از این خودرو رونمایی کرد و جالب است بدانید، نسخه‌ای که در ایران فروخته می‌شود، مدل قبل از فیس لیفت است.

حال با داشتن اطلاعاتی کلی در مورد این خودرو، با زوم فور کار همراه شوید تا به طور دقیق و جزئی، محاسن و مزایای این خودرو را مورد بررسی قرار داده و برای شما، دلایلی بیاوریم که چرا باید این کراس اور چینی را بخرید. طی هفته‌های آتی در مطلبی جداگانه به بررسی نقاط ضعف این خودرو هم خواهیم پرداخت و شما را در این دو مطلب به طور کامل، با همه زیر و بم جک اس ۳ آشنا خواهیم کرد. لطفاً با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

۱ – طراحی قابل قبول

جک اس ۳ مانند برادر بزرگ‌تر خود، از طراحی خوب و زیبایی برخوردار است. نکته‌ای که در مورد خانواده شاسی بلندهای جک به خوبی به چشم می زند این است که، همانند مدل‌های چری، به نظر می‌رسد شرکت جک موتورز هم از یک زبان طراحی واحد برای محصولات خود استفاده می‌کند و همین، یک نکته مثبت برای این کمپانی بدون شک به حساب می‌آید. اگر موافق هستید، به بررسی جزئی‌تر طراحی ظاهری این خودرو بپردازیم.

در بخش جلویی این خودرو، به جرات می‌توان گفت کار طراحان کمپانی بسیار خوب بوده است. کاپوت شیب دار و کوتاه این خودرو که در کناره‌ها حالتی عضلانی دارد، در کنار چراغ‌های جلوی زیبا و جلوپنجره بسیار بزرگ، که تقریباً بخش اعظمی از رخ خودرو را به خود اختصاص داده، ظاهر اس ۳ را بسیار خشن و تهاجمی کرده است که البته از نظر برخی نیز این طراحی زمخت و عجیب است. از برخی موارد قابل توجه طراحی بخش جلویی این خودرو می‌توان به دو چراغ مه شکن، سه دریچه هوای روی سپر و سه میله کرومی روی جلوپنجره که لوگوی جک روی میله بالایی نصب شده اشاره کرد. اگر از کناره‌ها به خودرو نگاه کنید، مواردی مانند ارتفاع بالا، کاورهای پلاستیکی اطراف بدنه که از سپر عقب شروع شده، با گذز از گلگیرها به سپر جلو ختم می‌شود و یک خط روی بدنه که از نوک چراغ عقب تا روی درب راننده ادامه پیدا می‌کند بیشتر از همه به چشم می‌زنند. طراحی سقف شیب دار و باربندهای خودرو، زیبایی طراحی کناره‌ها را دو چندان کرده‌اند. نهایتاً، در بخش عقب اس ۳ هم طراحان چینی واقعاً چیزی کم نگذاشته‌اند و طراحی زیبای چراغ‌های عقب دو تکه، طراحی خاص دور پلاک خودرو با تزئینات کرومی و دو چراغ مه شکن عقب با قاب کرومی از جمله عناصر طراحی این خودرو هستند که به سادگی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. در کل، از نظر ما در بخشی طراحی ظاهری، این خودرو نمره نسبتا خوبی می‌گیرد. البته، همان طور که می دانید طراحی بدنه یک بحث سلیقه‌ای است و احتمالاً، همه شما با ما موافق نخواهید بود.

۲ – گیربکس نرم و خوب

همان طور که در بخش معرفی اس ۳ اشاره شد، این خودرو به یک گیربکس سی وی تی مجهز شده است. معمولاً در میان مردم این گیربکس‌ها خیلی اعتبار خوبی ندارند، ولی با توجه نسل جدید بودن گیربکس جک اس ۳، تعویض دنده‌ها در این خودرو بسیار نرم و روان بوده و علاوه بر راحتی راننده، استفاده از این جعبه دنده مصرف سوخت خودرو را هم بسیار کاهش داده است. هنگام رانندگی، گیربکس عملکردی کاملاً هوشمندانه دارد و به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد. البته به صورت پیش فرض این گیربکس روی حالت اکونومی کار می‌کند تا مصرف سوخت خودرو در کم‌ترین حد ممکن باشد، ولی علاوه بر این که این جعبه دنده حالت اسپرت و قابلیت تیپ ترونیک هم دارد، راننده در صورتی که بخواهد می‌تواند حداکثر راندمان شتاب گیری را از این موتور و گیربکس بگیرد.

۳ – سیستم تعلیق بسیار خوب

قبلاً اشاره کردیم که این خودرو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب، از سیستم تعلیق میل پیچشی نیمه مستقل بهره می‌برد. به طور کلی بخواهیم بگوییم، سیستم تعلیق جک اس ۳ بسیار نرم است و قطعاً با اولین سواری‌ای که با این خودرو داشته باشید، این موضوع شما را متعجب خواهد کرد. هنگام عبور از روی دست اندازها و سرعت گیرها مخصوصاً خیلی بهتر متوجه این ادعای ما خواهید شد؛ موضوعی که در یک کراس اور به هیچ وجه انتظار نمی‌رود و مهندسان جک موتورز را باید برای ارائه تجربه سواری نرم سدان مانند در یک کراس اور تحسین کرد.

۴ – فرمان برقی نرم

جک اس ۳ از سیستم فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره می‌برد. به لطف همین سیستم، این خودرو فرمان بسیار نرمی دارد و این موضوع رانندگی با آن را بسیار لذت بخش تر کرده است. فرمان پذیری بالای جک اس ۳، در شهرهای شلوغی مانند تهران، این خودرو را به گزینه‌ای ایده آل برای ترددهای شهری تبدیل می‌کند.

۵ – کابین قابل قبول

طراحی کابین جک اس ۳ اگر چه به اندازه بدنه آن جذاب و هیجان انگیز نیست، ولی با این حال کابین خودرو از یک طراحی زیبا و مدرن بهره می‌برد. مهم‌ترین موردی که وقتی برای اولین بار داخل کابین می‌نشینید نظر شما را به خود جلب می‌کند صفحه نمایش بزرگی است که به صورت استاندارد روی خودرو نصب شده است. در مقایسه با رقبای هم رده، از نظر ما کابین اس ۳ بهتر از بقیه می‌باشد. یکی از نقاط قوت اصلی کابین این خودرو، طراحی مینیمالیستی آن است، به گونه‌ای که مانند برخی خودروها، خبری از دکمه‌ها و کنترل‌های زیاد نیست و چینی‌ها سعی کرده‌اند تا حد ممکن، همه چیز را ساده نگاه دارند. استفاده از تزئینات نقره‌ای رنگ مخصوصاً روی قاب دریچه‌های ورودی هوا دستگیره درب‌ها، و فرمان زیبایی کابین آن را دوچندان کرده است. این خودرو به یک فرمان سه پر بسیار زیبا مجهز شده که قطعاً توجه شما را در اولین برخورد به خود جلب خواهد کرد. جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت کابین اس ۳ هم برای این رده قیمتی کاملاً خوب است. برای یک خانواده چهار نفره، فضای کابین این خودرو کاملاً خوب و مناسب است و فضای باری که جک اس ۳ ارائه می‌دهد، بدون شک جزو بهترین‌های این سگمنت می‌باشد. از یکی دیگر از زیباترین بخش‌ها این کابین، که بدون اشاره به آن نمی‌توان این بخش را به پایان رساند، بدون شک صفحه کیلومتر و آمپرهای خودرو هستند.

۶ – خودرویی ایمن با تجهیزات خوب

کسی نیست که بتواند منکر پیشرفت‌های روزافزون کمپانی‌های خودروسازی چینی، مخصوصاً در بخش کیفیت طراحی و مهندسی بشود. خودروهایی که سال‌ها پیش کسی به دنبالشان نمی‌رفت، در مدل‌های جدید عملکرد خوبی مخصوصاً در بخش ایمنی دارند. جک اس ۳ هم یکی از همین خودروهاست، خودرویی که در تست ایمنی موسسه سی انکپ در سال ۲۰۱۵ توانسته ۵ ستاره ایمنی را کسب کند. دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، این خودرو در بخش تصادف شاخ به شاخ ۸۷ درصد، در تصادف شاخ به شاخ با جسمی با ارتفاع کم ۷۶ درصد، در بخش تصادف از کناره‌ها با جسم در حال حرکت ۱۰۰ درصد و در تست شلاق هم به خوبی توانسته، نمره کامل ۱۰۰ درصدی را کسب کند. جک موتورز ادعا کرده که ۴۶ درصد بدنه اس ۳ از جنس فولاد پیشرفته مقاوم و ۳۳ درصد از بدنه این خودرو، از فولاد گالوانیزه ساخته شده که در مقایسه با رقبای مستقیم این خودرو، اتفاقی جدید محسوب می‌شود. از مهم‌ترین تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، تکنولوژی جلوگیری از حرکت رو به عقب خودرو در شیب HSA، ترمز ضد قفل ABS، سیستم کمکی ترمز BA، توزیع متعادل الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل کشش TCS و ترمزهای جلو عقب دیسکی اشاره کرد. همچنین این خودرو از سیستم کنترل پایداری الکترونیکی بهره می‌برد که در بسیاری از رقبای اصلی این خودرو خبری از آن نیست.

۷ – تجهیزات، امکانات و آپشن های خوب

همان طور که حتماً می دانید، یکی از مزایای رقابتی بسیار مهم خودروهای چینی در بازار ایران، تجهیزات و آپشن های بسیار خوبی است که در اختیار خریدار قرار می‌دهد. این ترفند توانسته مشتریان زیادی را به سمت این خودروها بکشاند. جک موتورز روی این خودرو، از این نظر تقریباً می‌توان گفت چیزی کم نگذاشته و از مهم‌ترین آپشن ها و امکانات این خودرو می‌توان به مواردی مثل نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو با درگاه‌های USB و AUX، امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث، شارژر ۱۲ ولت و سیستم ناوبری ماهواره‌ای اشاره کرد که در همهٔ مدل‌ها وجود دارند. از جمله آپشن‌های ثابت این خودرو می‌توانیم به آینه‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، فرمان برقی، چراغ‌های اتوماتیک جلو، روشنایی روز (DAYLIGHT) با LED، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به ‌صورت دستی، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، تهویه مطبوع اتوماتیک، یخ‌زدای شیشه عقب، رینگ‌های ۱۶ اینچی، چهار شیشهٔ برقی و چند مورد دیگر اشاره کنیم.

سخن پایانی

به دلایلی که در بخش‌های مختلف این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، جک اس ۳ را می‌توان خودرویی بسیار خوب و یکی از بهترین انتخاب‌های صفرکیلومتر این سگمنت در این رنج قیمتی تلقی کرد. با توجه به افزایش شدید رقابت بین خودروسازها برای بهره برداری حداکثری از سگمنت پررونق شاسی بلندها و کراس اورها، به نظر می‌رسد اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و ما را به آینده امیدوار می‌کند.

در این مطلب، به بررسی مزایا و دلایل خرید جک اس ۳ پرداختیم، ولی هر چقدر هم که یک خودرو خوب باشد، باز هم ایرادهایی دارد و به همین دلیل، قصد داریم در آینده‌ای نزدیک شما را با برخی از بزرگ‌ترین عیب‌های این خودرو آشنا کنیم و دلایلی برای شما مطرح خواهیم نمود که چرا نباید این کراس اور کوچک چینی را بخرید. طبق روال همیشه باید خاطر نشان کنیم که مطالب مطرح شده در این مقاله، تنها در صورتی به درد شما خواهد خورد که هر یک از این هفت مورد، جزو دغدغه‌های شما هنگام خرید یک خودرو باشد. پس اگر این چنین است، حتماً این خودرو را در بین گزینه‌های نهایی خود برای خرید یک کراس اور کوچک قرار بدهید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

77 دیدگاه ها برای "به این ۷ دلیل جک اس ۳ بخرید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمدی
مهمان

سلام. ایا دوربین عقب دارد؟

Omid
مهمان

آقا داره مگه میشه نداشته باشه کیفیت دوربین هم نمیگم عالیه ولی خوبه خدایی

davoud
مهمان

به گفتگو مبلهلحق شوید

سعید
مهمان

بله

جمال
مهمان

سلام، اگر از خدمات پس از فروش این ماشین خیالم راحت می بود قطعاً میخریدم. اما افسوس، فکر میکنم شاید از این لحاظ بعدا به مشکل بر بخورم.

Omid
مهمان

داداش تو همه شهر ها نمایندگی داره امداد رو استفاده نکردم تا حالا چون لازمم نشده خدمات نمایندگی عالی پرسنل کار بلد با ادب و باشخصیت

مصی
مهمان

با سلام من خودم چند سال پیش مخالف چینی بودم،نه از روی تجربه از
روی حرف همه مردم.اما الان که ایرانی و چینی و حتی اروپایی سوار شدم از دیدگاه خودم،بجز اروپایی خوب که خیلی گرون شده بخدا سگ این چینی ها میارزه به هزار تا ایرانی.من دنا پلاس صفر داشتم که از ۳۰۰۰به بعد داشبوردش بد صدا افتاد،رفیقمم تا پنج ماه هی تعمیرکار شرکت میومد برا قفل مرکزیش که خراب بود،اما با سوار شدن تو تیگو۵،ایکس۲۲،کوپاااااا،اس۳،اس۵ دیدم واقعا عالین
با تشکر
ضمنا کسی که میگه ساندرو خوبه نباید چیزی بهش گفت،درکش از ماشین همینه

حمید
مهمان

سلام من تازه ثبتنام کردم ایا واقعا خداوکیلی ماشین خوبی هستند چون یعضیا گفتند گه سرو صدا داخل کابین زیاد هستش و توسربالایی کم میاره ایا درست هستش؟لطفا جوابش رو بهم بگین تماس بگیرین ۰۹۱۲۰۶۹۲۰۲۸

ادیبی
مهمان

سلام ، من جک اس ۳ دارم ، بسیار خودرو خوبی هستش ، من تو سربالایی با این ماشین ۱۳۰ تا میرم و سالن اصلا صدا نداره به حرف کسایی که این ماشین رو نداشتن اطمینان نکنید

Omid
مهمان

اونا که این حرف رو میزنن اتومات سوار نیستن داداش بنز نیست که مثلا تو سربالایی های مثل باکری شمال یا کردستان باید رو حالت اسپورت حرکت کنن امتحان کنن ببین باز کم میاره؟ از هر ماشینی باید به اندازه خودش توقع داشت

فربد
مهمان

عالیه

مهدی مولا
مهمان
سلام بنده بهمن ۹۷ جک اس ۳ ثبت نام کردم و تیر ۹۸ تحویل گرفتم که باید بگم کرمان موتور کاملا به موقع ناشین و تحویل داد اما خوب اینم بگم که تنها دلیلی هم که باعث شد این خودرو رو بخرم همین نظرات مردمی تو این سایت ها بود و الان هم دوست دارم نتیجه هزار کیلومتر رانندگی با این خودرو رو به صورت کامل و دقیق خدمت عزیزانی که قصد خرید این خودرو را دارند محضرتون به اشتراک بذارم : در خصوص کولر خودرو که غالب کامنتا مبنی بر عملکرد بسیار خوبه اون هست باید اعلام کنم که… بیشتر
Omid
مهمان

حق بدین نظر شما رو قبول نکنم چون دارم استفاده میکنم از این ماشین .خودم هم راننده آروم وندی نیستم تند و تیز حرکت میکنم نمیکم معرکه است ولی با سبک رانندگی من تا حالا جایی این ماشین کم نیاورده

فربد
مهمان

شما چرت نگو چون همون کنسول وسط رو میتونی بکشی جلو و کامل اون موقع دست رو میتونی بزاری بعدشم از موتور ۱۶۰۰ چه انتظاری داری مثلا انتظار داری مثل جت بره!!بعدشم صندلی های خیلی راحت و فضای خیلی خوبی داره مصرف سوخت هم به هیچ وجه بالای ۸ نمیره

ادیبی
مهمان

من اس ۳ دارم و در حالت شهری مصرفش ۷.۱ هستش و بیرون شهر پایین تر هم میاد

Omid
مهمان

دقیقا داره چرت میگه

احمد
مهمان

من تعجبم سیر عجیب خرید ماشین هست. خب معلومه یکی از ماکسیما بیاد سوار اس ۳ بشه انتظاراتش براورده نمیشه!!!!

Omid
مهمان

خدا پدرت رو بیامرزه ماکسیما کجا بوده کسی که ژاپنی سوار باشه چینی سوار نمیشه . این بابا احتمالا یه با سوار ماکسیما شده

بهنام
مهمان

۱.تسمه کولرتو بده سفت کنند
۲. اگه ۲ نفری سبک بری مسافرت مشکلی اصلا نداره و تو جاده چالوس گردنه هارو راحت سبقت میگیری ولی اگه با ۵ نفر سرنشین تپل و صندوق تا سقف پر بری معلومه که ماشین سنگین با موتور ۱۶۰۰ جواب نمیده

نیما
مهمان
سلام دوستان عزیز به حق که تمام دوستانی که تعریف میکنن دروغ محض است. مخصوصا اون دوستمون که موضوع خنده داری رو مطرح کردن مصرف سوخت ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر هست ! به خود سازنده بگی خندش میگیره… دو ماه است دو جک اس ۳ مشکی خریداری کردم ، مصرف سوخت ۷.۸ الی ۸.۳ کیفیت رنگ خودرو بسیار بد ، پس از دو مرتبه کارواش رنگ کل بدنه هر دو خودرو موج داره…برای بررسی میتونید در روز و زیر نور آفتاب جک اس ۳ مشکی >> تمیز و بدون گرد و غبار<< رو مشاهده کنید. (اخیرا زیاد شده پیدا… بیشتر
فربد
مهمان

چرت و پرت نگو

فراد
مهمان

فرید تو چه ادم چرتی هستی به قول خودت .. خوب اینا نظرشون رو گفتند تو هم نظرت رو بگو مگه کارخانه باباته احمق

فربد
مهمان

تو فعلا یاد بگیر املاتو درست کنی فربد بعدشم بله هر کسی میتونه نظر بده اما نظر درست و منطقی نه غلط

علی
مهمان

چرندیات بلغور فرمودین چون منم با کروز صد از شیراز تا اصفهان فقط بیست و سه لیتر مصرف می‌کنم و مجبورم ماهی یکی دو بار این مسیرو برم.. بعید میدونم حتی دستت به دستگیره درش خورده باشه وگرنه عاشقش میشدی مثل من که همیشه بدبین بودم از ماشین چینی و الان میبینم نه بابا اصلأ چینی نیست که فقط مارک چین خورده و اصالتا میتسوبیشی ژاپن و پانچ بلژیکه

محمد
مهمان

مطالب آخر که یادم رفتم بگم مصرفش تو این مسافرت آخر ۶.۷تا ۶.۹ بود ،این مسله رو خودم که جداگانه بغیر از کامپیوتر ماشین حساب کردم همون در اومد.

محمد
مهمان
دوست عزیز، شاید شما فوق العاده حساس هستید و ماشین قبلی شما آلمانی یا آمریکایی بوده که اینقدر بد دیدید این ماشین رو. در خصوص رنگش من هم شنیدم کرمان خودرو ضعف داره تو رنگ ماشین ولی ماشین من سفیده دوبار یا سه بار هم کارواش نبردم ولی آسیبی به رنگش نرسیده الا یه نقطه روی سپر که فکر کنم شنی ریگی تو جاده بهش خورده.من الان نزدیک ۱۴۰۰۰کیلومتر باهاش رفتم همین عید۴۰۰۰کیلومتر از کرج جاده یاسوج تا بوشهر از بوشهر تا قشم و از جاده یزد برگشتم، انصافا مشکلی با خودرو نداشتم با اینکه ظرفیت سرنشین و بار کامل… بیشتر
امیر
مهمان
برادر من اینقدر تند نرو. من خودم یک مزدا ۳ نیو دارم یک ۲۰۶ یک جک S3. درسته که هیچی ژاپنی نمیشه. ایرانی هم که آشغال تمام. ولی این همه از جک بد میگی من در مقایسه با مزدا ۳ مناسب دیدمش. ماشین خوبیه. واقعا راضی کننده هست. دقیقا با محصولات کره‌ای تو کیفیت یکیه. اگرچه مدل و طراحی کره‌ای ها پیشرفته تره ولی همین کره‌ای ها تو ایران جایی نداشتند. ملت ما فقط بنز و تویوتا سوار میشد الآن همه آشغال ایرانی ناچار شدن بخرن. وگرنه چینی و کره‌ای فرقی نداره. میگم ژاپنی یه چیز دیگس ولی جک S3… بیشتر
آرش
مهمان

یکی از دوستانم قبلا ماکسیما اتومات سفید داشت و میگفت فقط فقط ژاپنی… بعد از مدتی که همدیگر رو دیدیم، داخل اتوبان که مصرف سوخت رو ریست کردم و بعد از چند ده کیلومتر میانگین ۵ تا ۵.۵ را نشان میداد تعجب کرده بود. همچنین از نرمی خودرو و تعلیق هم بسیار راضی بود.

سید
مهمان
سلام دیشب با ماشین زدم به جاده و رسیدم تهران و الام هم شهرک محلاتی منزل یکی از اقوام هستم چند نکته هست که به شرح ذیل عرض می کنم : ۱- ترکیب کروز کنترل و گیربکس cvt واقعا عالی است در کل فکر نمی کردم cvt اینقدر خوب باشه شاید یکی از دلایل نرمی بیش از حد این ماشین وجود همین گیربکس باشد. ۲- نگرانی که داشتم برای عبور از سر بلایی ها و شیب های تند واقعا رفع شد و اصلا نباید بهش فکر کرد خیلی عالی بود و احساس نمی کردم که فشاری روی ماشین است. ۳-… بیشتر
سید
مهمان
سلام بنده قبلا به ترتیب این ماشین ها را سوار شدم: پیکان . ۲۰۶.۴۰۵.سمند.ریو. آزرا ، سوناتا ، ماکسیما، ام وی ام ۶۲۰ ،آوانته، لیفان ۶۲۰ ، اسپرتج، جیلی و آخری سراتو ۲۰۰۸ که متاسفانه بعد از ۱۰۰۰ کیلومتر که دست من بود یاتاقان زد و باعث شد برم تو نخ عوض کردن ماشین خیلی تحقیق کردم برای خرید ماشین بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان اتفاقا با این صفحه و جک اس ۳ آشنا شدم حقیقتا اصلا خوشم نمیاد از ماشین شاسی بلند و نهایت بعد از خواندن نظرات ارزشمند دوستان در این مکان تصمیم گرفتم این ماشین را… بیشتر
مهران
مهمان
آره، کاشکی مانیتور اندروید بود و خیلی خوب میشد رینگ ها ۱۷ اینچ بود. تحلیل خوب و واقعی از این ماشین داشتید. برعکس شما آینه های بغل S3 خیلی مورد علاقه منه و بنظرم هم زیباست و بزرگ و کاربردی. – تعویض روغن گیربکس برای S3 ظاهرا رو ۴۰۰۰۰ انجام میشه و هزینه اش هم بسته به کیفیت روغن از ۳۰۰ هزار تا یک میلیون تومان هست (۴ لیتر) – نصب کیلس و آینه برقی هزینه خیلی بالایی داره و تا جایی که اطلاع دارم گارانتی رو باطل میکنه (البته بستگی به نمایندگی هم داره، بعضی هاشون نادیده میگیرن!) –… بیشتر
مهدی
مهمان

من هایما۷ دارم الان یک هفته است اس۳ گرفتم ماشین خیلی نرم و گیربکس عالی نمیتوان باهاش کورس گزاشت توی جاده کوهستانی دلسردت نمیکنه نگه داریش ساده تر و ارزون تر از برادر بزگترش است دوربین دنده عقب بی کفیت است صندلیش هم خیلی نرم است که توی رانندگی طولانی خسته میشی مورد علاقه خانمها است بهمین دلیل موقعیت خوبی توی بازار دارد

Hf
مهمان

بی نظیر