مدل ۲۰۱۹ تویوتا کرولا برای حضور در نمایشگاه خودروی ژنو تأیید شد

بروزرسانی در: چهارشنبه 12 آبان 00 ساعت 14:44
مدل 2019 تویوتا کرولا برای حضور در نمایشگاه خودروی ژنو تأیید شد

نسل بعدی تویوتا کرولا برای نمایش در نمایشگاه خودروی ژنو که ششم مارس امسال برگزار خواهد شد، تأیید شد. تویوتا کرولا صحنه‌ی مشترکی را با مدل اسپرت مورد انتظار سوپرا «Supra» سهیم خواهد بود.

مدل هاچ‌بک تازه‌ی کرولا که در بازارهای اروپا با نام آریس «Auris» شناخته می‌شود؛ در تیزر تبلیغاتی نه چندان واضحی (تصویر همین مطلب) به نمایش در آمده است و به نظر می‌رسد که تعدادی از المان‌های زاویه‌ای مدل کراس‌اور C-HR از جمله طرح شناخته‌شده‌ی چراغ‌های جلو و عقب آن را به ارث برده باشد.

خودرویی که قرار است به نمایش گذاشته شود، برنزی بوده و از سقفی با رنگ متضاد مشکی‌رنگ بهره می‌برد تا به نوعی یادآور بازه‌ی وسیع رنگ‌آمیزی‌های مختلف این خودرو و قابلیت‌های شخصی‌سازی آزادانه‌ی آن برای مشتریان باشد.

 

تویوتا کرولا هیبریدی مدل 2018

تصویری از مدل ۲۰۱۸ تویوتا کرولا

 

در خبر تکمیلی مربوط به همین موضوع، تویوتا بیان کرده که مدل تازه‌ی کرولا بر توسعه‌ی خودروهایی با طراحی خارجی پویاتر تأکید خواهد داشت.

تغییرات کلیدی نسل تازه‌ی کرولا برای رانندگان استرالیایی می‌تواند پلتفرم «معماری جهانی جدید تویوتا» یا به اختصار TNGA باشد که قبل از این هم در مدل‌های C-HR، تویوتا کمری و پریوس مشاهده شده بود. این پلتفرم بایستی از پایه و اساس به ارائه‌ی یک تجربه‌ی رانندگی مهیج‌تر کمک کند، میزبان تکنولوژی‌های جدید دستیاری راننده باشد و گزینه‌هایی متفاوت برای قوای محرکه‌ی این مدل را شامل شود.

علاوه بر این‌ها، ما شرط می‌بندیم که کرولای جدید یا سیستم سرگرمی نسل تازه‌ی کمری که بر پایه‌ی لینوکس طراحی شده را در خود خواهد داشت و یا به جای آن حتی از سیستم جدیدتری که اخیراً در مدل سدان تویوتا آوالون «Avalon» برای بازارهای آمریکایی رونمایی شده بود، استفاده خواهد شد که امکان پشتیبانی از Apple CarPlay را هم دارد؛ قابلیتی که جای خالی آن به شدت در خط تولید کنونی تویوتا در بازارهای استرالیا احساس می‌شود.

 

منبع: caradvice

نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar