قیمت جدید خودروها در بازار ۱ دی ۹۹

دوشنبه 1 دی 99 ساعت 11:40
قیمت جدید خودروها در بازار 1 دی 99

ریزش‌های پی در پی همچنان گریبانگیر بازار خودرو شده است.

هم اکنون فقط کسانی که برای مصرف شخصی نیاز به خودرو دارند برای خرید خودرو اقدام می‌کنند و خرید برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تقریباً به صفر رسیده است.

کاهش قیمت خودرو این هفته هم ادامه دارد و فقط کسانی که برای مصرف شخصی نیاز به خودرو دارند برای خرید خودرو اقدام می‌کنند و سرمایه گذاران فعلا ریسک وارد شدن به این بازار را نمی‌کنند.

قیمت‌های خودروهای وارداتی هم در حال ریزش است و اگر واردات انجام شود و عرضه مناسبی داشته باشد، این کاهش شدیدتر خواهد بود.

رکود از یک طرف بی‌ثباتی قیمت‌ها از طرف دیگر باعث شده تا بازار خودرو این‌روزها در شرایط خاصی قرار بگیرد. پیش‌تر بازار خودرو برای هر تغییر و تحولی منتظر نرخ ارز بود، اما اکنون چند عامل دست‌به‌دست هم داده‌‌ و موجب شده است تا این بخش در شرایط ویژه‌ای قرار بگیرد. برخی از کارشناسان عقیده دارند که پیروزی بایدن در انتخابات این روزها بازار را تحت تاثیر خود قرار داده و قیمت‌ها را به سمت‌وسوی آرام‌تری هدایت می‌کند.

هم اکنون امروز دوشنبه در بازار تهران خودرو پارس سال با قیمت ۱۹۲ میلیون، پارس ال ایکس ۲۲۷ میلیون، ۲۰۶ تیپ ۲ نزدیک به ۱۷۸ میلیون، پژو ۲۰۷ دستی ۲۷۰ میلیون، دنا پلاس اتوماتیک ۴۰۵ میلیون، پراید ۱۳۱ نزدیک به ۹۸ میلیون، کوییک آر ۱۴۲ میلیون، کوییک معمولی ۱۳۵ میلیون، ساینا ۱۲۴ میلیون، تیبا هاچ بک ۱۲۰ میلیون، سمند EF7 بنزینی ۱۸۳ میلیون و مدل دوگانه سوز ۲۱۰ میلیون، دنا معمولی ۲۴۵ میلیون و مدل دنا پلاس دستی ۲۹۰ میلیون تومان قیمتگذاری شدند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar