فروش فوری ایران خودرو / شهریور ۱۴۰۳

بروزرسانی در: یکشنبه 4 شهریور 03 ساعت 08:39
فروش فوری ایران خودرو / شهریور 1403

فروش فوری ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۳ اغاز شد. جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۳ فعال خواهد شد.

مشخصات ریرا 

بررسی و مشخصات تارا اتوماتیک V4

قرعه کشی ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو 

بخشنامه های فروش تکی محصولات ایران خودرو
فروش فوری هایما S7 توربو پلاس مرداد ۱۴۰۳
فروش فوری رانا پلاس پانوراما مهر ۱۴۰۱

جهت اطلاع سریع از فروش های فوریهای بعدی در کانال تلگرام Z4Car عضو شوید

 

شرایط فروش فوری ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۳

اطلاعیه شماره ۴ ایران خودرو :

بروزرسانی ۴ شهریور ۱۴۰۳ : با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید خودرو توسط متقاضیان و با توجه به تاکیدات سازمان محترم بازرسی کل کشور مبنی بر تعیین روش خرید خودرو، ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ چهارم خود، از ایجاد گزینه انتخاب روش فروش به صورت فروش فوق‌العاده و یا پیش‌فروش در سایت ikcosales.ir خبر داد.

ایران‌خودرو در این اطلاعیه تاکید کرده، تمامی افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو اقدام کرده‌اند، شامل متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودروهای فرسوده و خودروهای برقی برای انتخاب روش فروش به سایت ikcosales.ir مراجعه کنند.
این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان به صورت فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش، از یک‌شنبه چهارم شهریورماه، مهلت شش روزه را در نظر گرفته است.

مسدودی حساب‌های بلوکه شده متقاضیان عادی نیز  روز دوشنبه پنجم شهریورماه رفع و مبالغ قابل برداشت خواهد بود.

متن کامل اطلاعیه شماره چهار به این شرح است:

موضوع: اطلاعیه شماره ۴ نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی محصولات ایران خودرو- متمم

بدین‌وسیله با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در روز دوم شهریور ماه ۱۴۰۳، به استحضار متقاضیان محترم می‌رساند، پیرو اطلاعیه‌ شماره یک تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۰  و اطلاعیه شماره دو تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ و اطلاعیه شماره سه تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ در خصوص نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو، با توجه به تاکیدات سازمان محترم بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و اشکالات مطرح شده و به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، اطلاعیه شماره چهار صادر می‌شود:

۱.امکانات جدید در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) به نشانی ikcosales.ir ایجاد شده و کد کلاس محصولات، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات در سامانه افزوده شده و برای متقاضیان گرامی قابل بهره‌برداری است. همچنین در قسمت «جزییات سفارش» آیتمی تحت عنوان «روش فروش» ایجاد شده است.

۲.موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در اولویت بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است که مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت نیز در آن رعایت خواهد شد.

۳.تمامی متقاضیان گرامی  که در مهلت مجاز تعیین شده (ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۰۲) پس از طی مراحل لازم  نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در  سامانه ikcosales.ir  اقدام کرده‌اند، باید ظرف مهلت شش روزه در نظر گرفته شده از روز یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۰۹، ضمن مراجعه مجدد به سامانه ikcosales.ir  با ورود به قسمت «جزییات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق العاده و یا پیش فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

۴.متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی در اولویت‌بندی شرکت داده می‌شوند و متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در قسمت «جزییات سفارش» در سامانه ikcosales.ir اقدام نکنند، با توجه به تمایل اغلب متقاضیان، به صورت پیش فرض به عنوان «فروش فوق‌العاده» انتخاب خواهند شد.

۵.متقاضیان محترم پس از رویت اطلاعات و مشخصات فنی و قیمت فعلی محصولات، در صورتی که قصد تجدیدنظر در خودروهای انتخابی قبلی خود را داشته باشند، این امکان از طریق لغو سفارش‌گذاری هر ردیف و انتخاب خودروی جدید در سامانه امکان پذیر است.

۶.وجوه مسدودی حساب وکالتی، از روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ رفع مسدودی می‌شود و بانک‌های عامل مکلفند ضمن اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به رفع مسدودی حساب بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست اقدام کنند.

۷.رنگ‌های قابل عرضه محصولات تولیدی و مونتاژی شامل رنگ‌های سفید، مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک است که خریداران پس از طی فرآیند اولویت‌بندی، در هنگام عقد قرارداد با شرکت ایران خودرو نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر اقدام خواهند کرد. خودروهای برقی وارداتی صرفا با رنگ سفید عرضه خواهند شد.

۸.قیمت خودروهای برقی وارداتی، به استناد ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای وارداتی و سایر مصوبات قانونی تعیین شده، اما در صورت تغییر نرخ عوارض راهنمایی و رانندگی، مبلغ مذکور به قیمت مصرف‌کننده افزوده خواهد شد.

 

بروزرسانی ۲۵ مرداد ۱۴۰۳شرکت ایران خودرو جدیدترین اطلاعیه خود را پیرامون ثبت نام جدید محصولات این شرکت را در طرح های عادی، جوانی جمعیت و خودرو فرسوده را منتشر کرد.

شرایط فروش فوری ایران خودرو در مرداد 1403

بروزرسانی ۲۳ مرداد ۱۴۰۳اطلاعیه ۲ - پیرو اطلاعیه شماره یک صادره در مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ در خصوص فرآیند ثبت درخواست خرید برخی از محصولات شرکت ایران خودرو، موارد تکمیلی جهت ایجاد شفافیت بیشتر و برخورداری از فرصت یکسان، تحت عنوان اطلاعیه شماره دو صادر میگردد.

بروزرسانی ۲۱ مرداد ۱۴۰۳تذکرات مهم در خصوص فرآیند ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو برای طرح مادران (متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از سوی این شرکت اطلاع رسانی شد. 

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،مشمول هیچیک از شرایط ثبت نام نبوده و فقط باید فرزند دوم و یا مابعد آنها متولد تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به بعد باشند. در صورتی که تعداد تقاضا از تعداد ظرفیت عرضه بیشتر باشد، اولویت برای مادرانی است که در ۲۴ ماه گذشته از شرکت های خودروسازی خودرو دریافت ننموده اند. ( توجه : ثبت نام در این طرح فقط توسط مادران حائز شرایط ، مجاز است)

در زمان ثبت درخواست خرید، هر متقاضی می تواند حداکثر پنج محصول را به ترتیب مطلوبیت مورد نظر، انتخاب کند. از بین محصولات انتخاب شده، به ترتیب درخواست مشتری در فرآیند اولویت‌بندی هر خودرو شرکت داده می‌شود و در نهایت در صورت کسب امتیاز لازم تنها یک خودرو به عنوان درخواست نهایی مشتری منظور خواهد شد. 

ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس www.ikcosales.ir از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۲۴ تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۳۱ فعال خواهد بود.

 

تذکرات مهم در خصوص فرآیند ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو برای متقاضیان عادی از سوی این شرکت اطلاع رسانی شد. 

۱. شرکت در اولویت بندی منوط به مسدودی مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی مشتری نزد بانک های عامل و به ذی‌نفعی شرکت ایران خودرو تا اعلام نتایج اولویت بندی است.  
*متقاضیان صرفا در بانک‌های عامل: تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده می توانند حساب را به نام ایران خودرو وکالتی کنند. 

۲. واجد شرایط بودن متقاضی بر اساس ضوابط و قوانین موجود (که در این اطلاعیه اعلام شده است)، بر مبنای خوداظهاری متقاضی صورت پذیرفته و پس از ثبت درخواست از مراجع مرتبط استعلام می شود، لذا در صورتی که در هر مرحله ای معلوم شود متقاضی شرایط لازم، مطابق قوانین حاکم و دستورالعمل شورای رقابت را نداشته، شرکت ایران خودرو اولویت کسب شده را حذف و متقاضی حق هرگونه اعتراض یا شکایت را از خود سلب می‌کند. 

۳. متقاضیان اولویت‌بندی شده برای ثبت نام و انعقاد قرارداد فراخوان می‌شوند و عدم واریز وجه هر مرحله در مهلت تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و شرکت ایران خودرو هیچ‌گونه تعهدی نسبت به ثبت نام و تحویل خودرو به ایشان را ندارد. 

۴. در زمان ثبت درخواست خرید، هر متقاضی می تواند حداکثر پنج محصول را به ترتیب مطلوبیت مورد نظر، انتخاب کند. از بین محصولات انتخاب شده، به ترتیب درخواست مشتری در فرآیند اولویت‌بندی هر خودرو شرکت داده می‌شود و در نهایت در صورت کسب امتیاز لازم تنها یک خودرو به عنوان درخواست نهایی مشتری منظور خواهد شد. 

۵. تمامی پرداخت ها باید از کارت بانکی متقاضی متصل به کد ملی خود باشد. 

۶. خودروهای قابل عرضه در این طرح شامل گروه محصولات پژو ۲۰۷ دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، هایما و محصول جدید ری‌راست. 

۷. مشخصات فنی محصولات قابل عرضه در سایت ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir و قیمت محصولات در سایت www.esale.ikco.ir قابل مشاهده هستند و همچنین سایت فروش این شرکت به www.ikcosales.ir تغییر یافته است. 

۸. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی، مراتب در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.  

۹. تمامی پیام‌ها از سوی ایران خودرو به شماره همراه اعلام شده در پروفایل متقاضی ارسال خواهد شد، در صورت خاموش و یا مسدود بودن دریافت پیام، مسوولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

۱۰. در این مرحله و پس از اعلام اولویت های متقاضیان و شکل گیری لیست انتظار برای هر محصول، شرکت نسبت به فراخوان متقاضیان بر اساس ظرفیت تولید و به مرور زمان و صرفا براساس لیست اولویت بندی برای هر محصول اقدام می‌کند و قطعی کردن ثبت نام منوط به انعقاد قرارداد براساس قیمت روز و پس از واریز وجه خواهد بود و شرکت ایران خودرو قبل از آن هیچ گونه تعهدی به متقاضیان نخواهد داشت. 

۱۱. متقاضیان طرح عادی که قبل از اولویت‌بندی نسبت به کاهش موجودی حساب وکالتی و یا برداشت کامل وجه اقدام کنند، در زمان اولویت بندی در طرح شرکت داده نخواهند شد و برداشت و یا کاهش موجودی به منزله انصراف است. 

شرایط عمومی متقاضیان عادی :

۱. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ، ۱۸ سال باشد.
۲. دارا بودن گواهینامه رانندگی (در صورت ابلاغ تغییرات در دستورالعمل ، حذف می شود)
۳. متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته ، از شرکتهای ایران خودرو و سایپا یا طی ۲۴ ماه گذشته از دیگر شرکتهای خودرو ساز خودرو خریداری و این شرکتها به نام انها فاکتور فروش صادر نموده باشد. ، نمی توانند در این طرح شرکت کنند . در صورت ثبت در خواست خرید. در خواست خرید ایشان حذف می گردد.
۴. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند ، امکان ثبت نام و خرید خودرو ندارند ( کسانی که دارای یک پلاک انتظامی فعال بوده و عمر خودرو موضوع پلاک بیش از ۵ سال باشد از این ممنوعیت مستثنی می گردند)
۵. انتقال امتیاز و یا اولویت اعلام شده به هر طریقی ممنوع است.

خودرو موعد تحویل قیمت (تومان)
- - -
     
     

 

دانلود بخشنامه فروش فوری ایران خودرو مرداد ۱۴۰۳

 

قیمت محصولات پیش فروش شده ایران خودرو در بازار آزاد چقدر است ؟

معمولا بین قیمت های مصوب کارخانه محصولات ایران خودرو و بازار آزاد تفاوت قابل توجهی می باشد، در لینکهای زیر میتوانید قیمت محصولات ایران خودرو را در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده نظاره گر باشید.

قیمت دنا جوانان 

قیمت پژو ۲۰۷ صفر ۱۴۰۱ 

قیمت سمند EF7 صفر ۱۴۰۱ 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر ۱۴۰۱ 

قیمت پژو پارس صفر ۱۴۰۱

قیمت دنا صفر ۱۴۰۱

قیمت پژو ۲۰۰۸ صفر ۱۴۰۰ 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای

قیمت پژو ۲۰۷ MC

قیمت پارس XU7p سفارشی ELX

قیمت پارس سفارشی ELX TU5

کلمات کلیدی : سایت ایران خودرو ، سایت ثبت نام ایران خودرو، فروش فوری ایران خودرو مهر ۱۴۰۲، شرایط فروش فوری ایران خودرو ، فروش فوری ایران خودرو مهر ۱۴۰۲،  فروش فوری محصولات ایران خودرو ، فروش فوری محدود محصولات ایران خودرو ، پیش فروش فوری محصولات ایران خودرو ، پیش فروش ایران خودرو مهر ۱۴۰۲، ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲

قیمت روز و مشخصات فنی محصولات ایران خودرو+گالری تصاویر

رانا پلاس پژو ۲۰۷ صندوقدار سمند سورن پژو ۲۰۷ جدید
دنا پلاس توربو دانگ فنگ S30 هایما S5 هایما S7 توربو
سمند سورن ELX تندر ۹۰ پلاس دنا پلاس  سمند 
رانا پژو پارس پژو ۲۰۶ صندوقدار پژو ۴۰۵ SLX
پژو ۴۰۵ GLX رنو تندر ۹۰ دنا سوزوکی گرند ویتارا
پژو ۲۰۰۸ پژو ۵۰۸ پژو ۴۰۷ پژو ۳۰۱
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ سمند سورن توربو پژو پارس اتوماتیک پژو ۲۰۶ 
رنو کپچر آریسان دانگ فنگ H30 کراس دنا پلاس اتوماتیک
سمند سورن پلاس پژو ۲۰۷ سقف شیشه  مشخصات ریرا  

نحوه جدید ثبت نام در سایت ایران خودرو

شرایط فروش پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

جهت مشاهده پیش فروش محصولات ایران خودرو اینجا کلیک کنید

شرایط فروش جک KMC T8 / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش جک J7 برقی / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش سایپا دیزل / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش فورس ۳.۸ تن / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش آریزو ۸ / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش محصولات کرمان موتور / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور / شهریور ۱۴۰۳
شرایط فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور / شهریور ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1445 دیدگاه ها برای "فروش فوری ایران خودرو / شهریور ۱۴۰۳"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
جعفر
مهمان

من حدودی سال پیش تارا دستی ثبت نام کردم به برام زمستان ۴۰۲برام درآمده بعد از یک سال انتظار وخون دل خوردن حالا آوردن دعوت‌نامه تاراv1p فرستادن با قیمت گزاف مافیای خودشون حالا دیگه توان خریدش راندارم من مانده ام شرمندگی پیش خانواده واقعا نمیدونم چه کار کنم خدا شرمنده تون کنه ان شاء الله این چه سیاست ومنطقی است آقایان تصمیم گیرنده به خدا واگذار تان می کنم

نیما
مهمان

لطفا پیگیری کنید چرا ایران خودرو تارا دستی رو چند ماهه تحویل نداده و پیامک تغییر به پژو ۲۰۷ میفرسته ! هیچکس هم پاسخگو نیست ، الان پیش فروش فروردین رو هنوز تحویل نداده کلی هم تعهد برای ادامه سال داره با این وضع حداقل ۶ ماه تاخیر ایجاد میشه ، شنیده شده تارا دستی رو صادر کرده روسیه و به جاش به مردم ۲۰۷ میخواد بده

یحیی شروفه
مهمان

سلام من ماشین حواله میخام ترو خدا

حمید شروفه
مهمان

من ماشین حواله میخام

ب
مهمان

عوضیا این چه مدل فروش خودرو هست خون ملت رو تو شیشه کردین دزدا کجای جهان این همه ظالمن خدا لعنتتون کنه چطور نمیشه یه ماشین رو خرید الاغا

فرزین
مهمان

اون دو نفر که دیسلایک کردن بدون جز همین *** هست

ال
مهمان

آقا مادرانی که پژو پارس سال سفارشی در آمده و تحویل تابستان زده کی پیام میاد براشون

ناشناس
مهمان

ماهم سفارشی زدیم پیامک نیومده

مری
مهمان

زن سرپرست خانوار که از دهن بچه هام گرفتم عید رو ازشون گرفتم که بتونم ماشین ثبت نام کنم نتیجه یکپارچه زده زمستان ۴۰۳ یعنی دو سال دیگه خدا ازتون نگذره ظلم کردم فقط بلدین و بس چقدر آه باید بمونه واستون با روح و روان مردم بازی نکنین خدایی هم هست

مبین
مهمان

من با حقوق مهندسی نمیتونم یه کوییک یا ۲۰۶ بخرم وای به حال مردم عادی فقط کسانی میتونن بخرن که قبلا ماشین داشتن میخوان عوض کنن ***به این مملکت بی قانون

بینام
مهمان

واقعا جای تأسف داره اینهمه شرایط سخت این گاری ها واسه ما جوون ها هم آرزو ده

مسعود
مهمان

ایران خودرو و سایپا کلاهبرداری آشکار است و لا غیر !!،،، ۲۱ مرحله ثبت نام زده ام و یکباراسمم در نیومده اما افرادی هستند که هر مرحله بنامهای دیگران خودرو خریداری میکنند !! هیچ کسی جوابگو وضعیت افتضاح خودرو سازی کشور نیست !! چرا چرا