پژو ۲۰۷ هاچبک دنده ای سقف شیشه

بروزرسانی در: سه شنبه 24 بهمن 02 ساعت 15:11

بررسی پژو ۲۰۷ هاچبک دنده ای سقف شیشه

پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای یا همان پانوراما یکی دیگر از محصولات جدید ایران خودرو است که در سومین نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد، پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای خودروی جدیدی نیست و همان پژو ۲۰۷ خودمان است که صرفا به جای سقف فلزی از سقف شیشه ای در آن استفاده شده است. پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای در دو مدل هاچبک و صندوقدار در نمونه های دستی و اتوماتیک به بازار عرضه خواهند شد که در نسخه صندوقدار امکاناتی بیشتر اعم از فرمان کمکی برقی، آینه تاشو برقی، قفل درب صندوق از داخل کابین و غربیلک فرمان چرمی به چشم میخورد که در نمونه هاچبک وجود ندارد.

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) از همان موتور TU5 معروف ۱۶ سوپاپ بهره میبرد که ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک AL4 به چرخهای جلو منتقل میکند. این خودرو هیچ تفاوت خاصی غیر از سقف شیشه ای با نمونه های قدیمی ندارد و شرکت ایران خودرو تنها زحمت شیشه ای کردن سقف را به خود داده است تا حداقل کمی از تولیدات کسل کننده خود فاصله بگیرد. جالب است بدانید سقف شیشه ای پژو ۲۰۷ به صورت مونروف (munroof) است و قابلیت باز و بسته شدن را ندارد، همینطور سایه بان برقی برای این سقف شیشه ای در نظر گرفته نشده است و بایستی به صورت دستی، سایه بان یا همان کاور سقف شیشه ای را باز و بسته کنید. ایران خودرو همچنین در مورد ایمنی این سقف شیشه ای عنوان کرده است که هیچگونه نگرانی مبنی بر خطر آفرین بودن سقف شیشه ای هنگام چپ کردن یا تصادفات وجود ندارد و تمامی تستهای ایمنی روی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای انجام گرفته است که انشاءالله همینطور نیز باشد!

 

ارزش خريد پژو ۲۰۷ هاچبک دنده ای سقف شیشه

با توجه به قیمت پژو 207 هاچبک سقف شیشه‌ای دنده ای در بازار ازاد و مقایسه با قیمت خودروهای رقیب نظیر برلیانس h320 دنده‌ای یا رنو ساندرو‌ دنده ای میتوان ارزش خرید نسبتا خوبی برای 207 سقف شیشه ای دنده‌ای در نظر گرفت. اگر در این رده قیمتی خودروی اتوماتیک نیز در نظر دارید با بودجه مشابه 207 پانوراما دنده‌ای صفر میتوانید به سراغ نسخه‌های کم کار دانگ‌فنگ H30 کراس بروید که از همان پیشرانه استفاده شده در 207 بهره میبرد.

10
0 4.7

رقبای پژو ۲۰۷ هاچبک دنده ای سقف شیشه

از جدی ترین رقبای پژو 207 سقف شیشه ای میتوان از برلیانس H320 و رنو ساندرو نام برد. در این رنج قیمتی اگر خودرویی صفرکیلومتر با امکانات رفاهی، آپشن و ظاهر  جزء اولویتهای شماست پژو 207 پانوراما را به شما پیشنهاد میدهیم ولی اگر خودرویی کارکرده مد نظر دارید و آپشنهای رفاهی برایتان اهمیت ندارد ساندرو دنده‌ای با کارکردهای پایین میتواند انتخاب مناسبی باشد.


مشخصات فنی پژو ۲۰۷ هاچبک دنده ای سقف شیشه

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar